Jump to content

555 WE TIP

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Bij de missie 555 WE TIP (in San Fiero) als je die man gedood hebt komt bij mij niks meer op mijn scherm het ziet alleen zwart

weet er iemand hoe dat komt ?

Bewerkt: door dn_mathias
Geplaatst:
  dn_mathias zei:
Bij de missie 555 WE TIP als je die man gedood hebt komt bij mij niks meer op mijn scherm het ziet alleen zwart

weet er iemand hoe dat komt ?

Welke man heb je gedood?

Geplaatst:

Blijft het heel de tijd zwart? Want bij mij bleef het ook een tijdje zwart omdat CJ zich aan het omkleden was, maar daarna had ik terug beeld :Y

Geplaatst:

Als je modificaties hebt geïnstalleerd die bepaalde outfits vervangt moet je die modificatie verwijderen of je hebt ze niet goed geïnstalleerd. Voor hulp m.b.t. modificaties moet je >>hier<< zijn.

Geplaatst:
  dn_mathias zei:
Hoe instaleer je dat?
Als je dat niet weet hoef je het ook niet te installeren, sterker nog dan moet je het voorlopig ook maar even niet proberen. Totdat je voor 100% zeker weet wat je doet m.b.t. modificaties. Ik mag er dus vanuit gaan dat je spel nog origineel is en er geen toevoegingen bij zijn gekomen?

Ik raad je aan om je grafische instellingen wat lager te zetten, zet bijvoorbeeld de Frame Limitter aan en probeer de missie dan nog een keer.

Option > Display Setup > Advanced > Frame Limitter - On

PS Mocht het desondanks nog niet lukken dan kan je in >>dit subforum<< (en alleen in dát subforum!) een aanvraag plaatsen om deze missie door iemand anders te laten doen. Uiteraard wel gebruik makend van de regels die van toepassing zijn in dat subforum.

Geplaatst:

Ok ik zal het proberen!

Dat stond al on!

>>> Door _KoE_Mzungu: Dubbelpost samengevoegd; gebruik de [bewerk]-knop om je laatste bericht aan te passen. Dubbelpost is ongewenst gedrag.<<<

Dankuu het is gelukt :dans:

>>> Door _KoE_Mzungu: Ik zeg net dat je de [bewerk]-knop moet gebruiken om je laatste bericht aan te passen, dat is dus geen vrijbriefje om wederom een dubbelpost aan te maken!<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...