Gta Bram Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 Hallo, Ik heb hier een nieuwe Easter Egg, op deze plaats: Snapmap: http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...amp;set=647,328 Op een groot bord aan de muur van een gebouw staat 'Su ur ass' met daaronder: 'Accident Lawyers'. Ik denk dat er tussen Su, Ur en Ass een paar letters weggevallen zijn. Nu staat er dus Su ur ass. Ik weet niet zeker maar ik denk dat 'Su' voor Show staat: S in het engels spreek je gewoon uit als S, en de U als 'Joe'. Dan heb je Sjoe en als je verderdenkt heb je dan Show. Ur is duidelijk, dat staat voor Your, en Ass dat is ook wel duidelijk. Zet dat achter elkaar en er staat: Show Your Ass, Laat je kont zien in het engels. Hier nog een plaatje: Ik weet niet of het klopt wat ik zeg, maar als we samen een beetje puzzelen komen we er vast wel uit, toch? Groeten, Gta Bram Reageren
ikt Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 Bijna goed. SU spreek je uit als Sue. En dat betekent weer "aanklagen". Reageren
Nissan Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 Vele zwervers ingame zeggen ook I sue your ass!! Als je tegen ze aanloopt. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 Er staat ook accident lawyers onder. Ik denk dat het wel een EE. Goed gevonden! Reageren
Gta Bram Geplaatst: 30 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 (bewerkt) Dus letterlijk betekent het: 'Klaag je reet aan'. En daarom staat er dus ook 'Accident Lawyers' onder. Dus het is gewoon een advocatenbureau. Leuk dat er misschien miljoenen mensen Gta: IV spelen, en toch heeft nog niemand het opgemerkt. Dat vind ik nou goed van R* Games, leuke grappen, op onverwachte plaatsen. Groeten, Gta Bram Bewerkt: 30 januari 2009 door Gta Bram Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.