Jon-asses Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 Onderwerp: Freestyle Soort design:Freestyle Size design: max 500 x 200 Render: Mag Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: ZSM Opmerking: We zoeken nog 2 mensen die samen een collab willen maken om te battlen tegen ons?
Fedmas Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Hey, ik wil wel, maar heb geen maat, en ik ben niet zo goed...
TomHagen Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Hey, ik wil wel, maar heb geen maat, en ik ben niet zo goed... Ik ook niet. Dus dan wil ik je maat wel zijn. Mag jij beginnen, maak ik het af. PB maar voor overleg!
Fedmas Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 (bewerkt) Als we mee mogen doen Bewerkt: 3 februari 2009 door F-Style
Jay; Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 Als we mee mogen doen Altijd. F-Style en TomHagen: Jon-asses en Jay;
Fedmas Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 (bewerkt) Prettige wedstrijd At hieronder: :O, weet ik dat ook weer Bewerkt: 3 februari 2009 door F-Style
Ferre Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 Er staat: Premade: Nee Sig Jon-asses +Jay; ongeldig
Jay; Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 Er staat: Premade: Nee Sig Jon-asses +Jay; ongeldig Dat was meer om de twee tegenstanders erop te wijzen dat ze toch echt samen aan de slag moeten. Maar het was de bedoeling om premade signatures toe te staan, mits deze ook gemaakt is door de twee personen die met ons battlen. Meneer asses bewerkt de hoofdpost later wel. Stem vooral door.
TomHagen Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 (bewerkt) Er staat: Premade: Nee Sig Jon-asses +Jay; ongeldig Dat wordt dan een makkelijke overwinning. @Jay;: Mmm, beetje vage reden, maar goed... Bewerkt: 3 februari 2009 door TomHagen
Galiorix Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 Er staat: Premade: Nee Sig Jon-asses +Jay; ongeldig Dat wordt dan een makkelijke overwinning. @Jay;: Mmm, beetje vage reden, maar goed... Het is niet vaag, maar heel duidelijk. Hij zegt in feite dit: het was om jullie er op te wijzen dat jullie samen iets moesten maken en om te voorkomen dat jullie gewoon een sig van één van jullie pakken en die gebruiken. De signature is (tenminste, dat neem ik aan) gemaakt door de heer asses en Jay; samen, maar gewoon al eerder.
HA5H Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 Er staat: Premade: Nee Sig Jon-asses +Jay; ongeldig Dat wordt dan een makkelijke overwinning. @Jay;: Mmm, beetje vage reden, maar goed... Het is niet vaag, maar heel duidelijk. Hij zegt in feite dit: het was om jullie er op te wijzen dat jullie samen iets moesten maken en om te voorkomen dat jullie gewoon een sig van één van jullie pakken en die gebruiken. De signature is (tenminste, dat neem ik aan) gemaakt door de heer asses en Jay; samen, maar gewoon al eerder. Maar No Premade is No Premade toch? Dan is het een beetje oneerlijk als de ene partij wel en de andere partij geen Premade GFX gebruiken
Kloep Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 (bewerkt) Sowieso is dit geen premade. Deze sig is namelijk voor deze battle gemaakt. Maar ik ga er vanuit dat we al mogen stemmen? F-Style en TomHagen: De sig ziet er een beetje rommelig uit. Alles een beetje op mekaar geplakt. De tekst is te gewoon en onleesbaar. Verder heb ik er weinig over te zeggen, dus ja, dan doe ik dat ook maar niet. Jon-asses en Jay;: Hier klopt alles gewoon aan. Hij is lekker gevuld, maar ik heb niet het idee dat hij veel te vol is. Echt een prima sig! Stem: Jon-asses en Jay; Bewerkt: 4 februari 2009 door Kloep
Youp Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 Jon-asses en Jay: Echt een fucking mooie signature. Ik vind persoonlijk dat er alles wel aan klopt: Goed lichtgebruik, goed rendergebruik. Mooie tekst. Niet echt een punt waar ik iets negatiefs over zou kunnen zeggen. SoaDT0M en F-Style: Ik vind het een beetje aan de geknipte kant. Het past niet echt bij elkaar, maar wanneer je niet zo veel verstand van photoshop hebt kan je er best trots op zijn hoor! Toch gaat mijn stem naar Jon-asses en Jay.
Fedmas Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Geplaatst: 4 februari 2009 0-2 Tegen , nouja.. tis toch me eerste keer.
Recommended Posts