Jon-asses Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 Samen met Jay; gemaakt. Jay is echt een talentje Reageren
Be4sT Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 Samen met Jay; gemaakt. Jay is echt een talentje Wtf echt héél mooi man. Niets op aan te merken. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 Samen met Jay; gemaakt. Jay is echt een talentje Ik heb er niet bijster veel verstand van...maar deze is echt schitterend Er valt naar mijn idee eigenlijk vrijwel niets te verbeteren: De signature is goed gevuld maar niet extreem druk, de tekst past bij het geheel, de render is mooi, de kleuren passen bij elkaar, de border past perfect en zo kan ik nog wel even doorgaan. Enige puntje dat ikzelf anders zou doen is 't gezicht rechtsboven. Die is naar mijn mening onnodig en 't zou mooier zijn als jullie dat deel van 't design anders in zouden vullen.Voor de rest... Reageren
NickOwnage Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 Nice, mooi gedaan die Sig, met dat doorzichtige hoofd. Net of ze op de set staat en bijna moet beginnen. 8.9/10 Reageren
The Hulk Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 Erg mooi gedaan zeg! 10/10 Reageren
Remcconen Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 Ik zou het niet na kunnen doen KUTGW! 10/10 (Jon-asses en Jay;, jullie hebben de battle in je zak zitten.) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.