Reinier93 Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 Hallo! Ik had vorige week zin om gta iv opniew te spelen voor de trophy's. Het viel me op dat ik geen voorfilmpje meer kreeg. Ik hoor nog wel geluid. De rest van het spel is wel in orde:) Er zit geen kras op de blu-ray dus ik dacht dat het misschien een fout in een patch was. mvg Reinier Reageren
Dieko Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 Heb je misschien dat het introfilmpje langer duurt? Bij mij duurt die nu 2 keer langer Reageren
Reinier93 Geplaatst: 30 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 (bewerkt) Heb je misschien dat het introfilmpje langer duurt?Bij mij duurt die nu 2 keer langer Het laden van het beeld? Want ik hoor wel het geluid. Bewerkt: 30 januari 2009 door Reinier93 Reageren
Dieko Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 Heb je misschien dat het introfilmpje langer duurt?Bij mij duurt die nu 2 keer langer Het laden van het beeld? Want ik hoor wel het geluid. Vreemd,heel vreemd. Maar als je het nog kan spelen,dan is het geen probleem Reageren
HA5H Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 Heb je de kabel(s) gecontroleerd? Gekeken of alles overal goed in zat? Reageren
Reinier93 Geplaatst: 1 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Heb je de kabel(s) gecontroleerd?Gekeken of alles overal goed in zat? Alles werkt gewoon, ook andere games dus daar ligt het niet aan. Maar ik moet er maar mee leven:P Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.