Mr. Psycho Geplaatst: 1 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 (bewerkt) Hoeveel besturingssystemen heb jij wel niet gebruikt!? Hoezo 3x Windows Vista Ultimate SP2??? ik heb veel pc's thuis en nog meer besturingssystemen, maar wat wil je als je met 2 broers en 1 zus bent die ieder een eigen laptop hebben en 1 van die 2 broers is nog eens fulltime informaticus en zen kamer is een heaven voor computerfanaten, er staan er een stuk of 8 computers en 2 laptops zelf heb ik ook nog 2 pc's en een laptop die ik even aant tunen ben. men pa heeft dan zelf ook nog 2 computers en ook een laptop voor op verplaatsing. en op onze zolder moeten er ook nog een stuk of 5 computers staan. begin to count Bewerkt: 1 februari 2009 door Mr. Psycho Reageren
warhoofd3 Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Ik heb naast mijn Windows ook nog Fedora, ik vind het wel prettig voor school/internet/msn enzo, dat werkt gewoon vlekkeloos en een stuk sneller in Linux. Reageren
ComKwak Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 Ik heb: Windows 2000 Professional Windows XP Professional Windows Vista Home Basic Windows 7 beta Lindows OS 4.5.0 Linux Ubuntu 8.10 Mac OS X 10.5 Reageren
Mr. Psycho Geplaatst: 2 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 Ik heb:Windows 2000 Professional Windows XP Professional Windows Vista Home Basic Windows 7 beta Lindows OS 4.5.0 Linux Ubuntu 8.10 Mac OS X 10.5 Lindows OS 4.5 ook een live cd van bij de pc magazine? Reageren
rakker126 Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 Heeft er iemand van jullie forumgebruikers nog iets anders dan windows? zoja, fost het even hier + ben je er blij mee, welke versie en al van die andere sh*t daaroverik zal maar beginnen zeker: 3X Win XP Pro 2002+2004 SP3 1X Win95 Pro 1X Win98 Pro 1X Win2000 Pro 3X Win Vista Ultimate SP2 1X Featherlinux 0.7.5 1X Lindows OS 4.5.0 1X Ubuntu 8.10 Desktop i386 enzovoort, enzovoort, ... Cehck hier: http://pc-en-internet.infonu.nl/software/3...ngssysteem.html Reageren
RHochstenbach Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 (bewerkt) Ik heb tot een paar jaar terug Windows gebruikt, maar vond het gewoon vreselijk. Linux vind ik veel te ingewikkeld. Dus heb ik 2 Macs met Mac OS X 10.5.6, en ben er zeer tevreden mee Bewerkt: 5 februari 2009 door RHochstenbach Reageren
ComKwak Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 Ik heb:Windows 2000 Professional Windows XP Professional Windows Vista Home Basic Windows 7 beta Lindows OS 4.5.0 Linux Ubuntu 8.10 Mac OS X 10.5 Lindows OS 4.5 ook een live cd van bij de pc magazine? Nee, ik kreeg hem van iemand op mijn vaders werk, lang verhaal... Reageren
Biocount Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 Windows xp Windows vista Linux Ubuntu Vond xp altijd wel goed. Maar met vista is alles toch gebruiks vriendelijker als je iets inplugt en al die ongein. En linux heb ik niet super lang gebruikt maar vroeger wel is gebruikt Reageren
Fedmas Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 Xp, Viesta, iMac en Ubuntu. Ik heb nu weer Xp, ik vond Vista niets.. Allemaal gekloot, snapte er niets van. ik heb ook nog een tijdje Linux naast Xp gedraait, alleen toen crashte mijn pc, en toen was ik dat ook beu. Mijn vader heeft een iMac, daar zit ik soms op te designen. die werkt super! Reageren
Mr. Psycho Geplaatst: 7 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Mijn vader heeft een iMac, daar zit ik soms op te designen. die werkt super! daar zijn die imacs wel nog goed voor:p heb die ook al eens geprobeert met google sketchup en werkte sneller dan met xp! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.