Jump to content

user track player


weeteenbeetje

Recommended Posts

In je 'Mijn Documenten' map vind je de map 'GTA San Andreas User Files'. Hier kun je de muziekbestanden in zetten, waarna ze in je spel zullen verschijnen. Let er even op dat je de optie 'Automatic Media Scan' (Of iets in die trant) aan hebt staan, zodat je je muziek niet telkens opnieuw hoeft in te scannen wanneer je het spel opstart.

Overigens kun je ook gewoon een snelkoppeling naar je map met muziekbestanden in de 'GTA San Andreas User Files' map zetten, zodat de User Track Player automatisch al deze bestanden zal afspelen.

Veel succes! :cya:

PS Dit is ook na te lezen op WikiGTA: klik.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

bedankt, ik zal het zo even proberen!

edit:

na het afsluiten van SA, ben ik ff weg gegaan, en weer terug gekomen, boos op de politie(15 euro boete voor 2x niet hand uitsteken..) wou ik alles ff afreageren in SA, en hoorde mijn eigen muziek zonder scannen

bedankt, het werkt perfect :puh:

Bewerkt: door m.o.d
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

ik heb user track player en muziek in die map staan en in het spel gescand, maar ik hoor steeds gepraat enzo en één liedje af en toe. hoe kan dit? o ja, wat betekent dat wat boven scan user tracks staat? dat met random, radio en seqential ofzo en op welke moet ie dan staan eigenlijk? op radio of random?

Link to comment
Delen op andere websites

Radio staat voor gepraat en liedjes tussendoor.

Bij sequentieel speelt de player volgens alfabetische volgorde de nummers uit de map User track player...

En random staat voor willekeurig en kiest de player een willekeurig nummer en speelt deze af.

Maar weet je wat nog handiger is?

Check WikiGTA voor meer info!

Link to comment
Delen op andere websites

heb nog een keer gescand, heb op sequentieel gezet, maar nog steeds gepraat en geen muziek. de muziek bestanden in de map zijn mp3 bestanden.

EDIT: foutje verbeterd

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

je moet liedjes hebben van mwa bestand

mp3

kan je niet uploaden naar het spel.

probeer eens liedjes met een mwa bestand.

of iets anders dan van je mp3

mp3 doet het ook hoor, ik heb alleen mp3 bestanden(al mn muziek staat er in) en alles doet het

dus hier kan het niet aan liggen

Link to comment
Delen op andere websites

WMA (niet MWA) is inderdaad het standaard ondersteunde bestandstype. Maar als je MP3-codecs op je PC hebt geïnstalleerd, zouden MP3 bestanden ook gewoon moeten werken. Maar die codecs staan bijna altijd standaard op je PC. Mocht dit niet zo zijn, probeer dan eens een MP3 bestand in Windows Media Player af te spelen. Die verwijst je dan naar de juiste site om codecs te downloaden.

Link to comment
Delen op andere websites

Het kan ook zijn dat Windows de functie blokkeert (GTASA heeft dan geen toegang meer tot Mijn Documenten). Dan moet je een rechtermuisklik geven op het San Andreas icoontje, en klikken op "uitvoeren als administrator". Dat is voor Vista althans. Voor XP weet ik het niet zeker, maar dan moet je volgens mij ook even met de rechtermuisknop op het icoontje van SA klikken, en dan staat het ergens in Eigenschappen.

Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...