Jump to content

gta hoeren


olafmaster1

Recommended Posts

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • olafmaster1

    5

  • The Distortion

    3

  • End Of The Riot

    3

  • Dieko

    3

waar kan ik heen rijden in een vette auto en dan toeteren dat er meisjes in komen bij gta 4 of kan dat niet . en is er ook iemand anders dan Michelle alvast bedankt

Hoeren vind je makkelijk in Bohan. Y

En buiten Michelle kan je nog Kiki ( Lawchick op love.meet) Carmen (ook op love meet weet ik even de naam niet meer van) en Alexandra (of zoiets haar kan je daten op blogsnobs.org dacht ik) :Y

Ik hoop dat alles duidelijk is. :Y

Anders moet je nog is op WikiGta kijken. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

waar kan ik heen rijden in een vette auto en dan toeteren dat er meisjes in komen bij gta 4 of kan dat niet . en is er ook iemand anders dan Michelle alvast bedankt

In Bohan zijn er veel 'vrouwen' die in je auto stappen als je toetert.

Je kan het beste 's avonds daar heen gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

waar kan ik heen rijden in een vette auto en dan toeteren dat er meisjes in komen bij gta 4 of kan dat niet . en is er ook iemand anders dan Michelle alvast bedankt

In Bohan zijn er veel 'vrouwen' die in je auto stappen als je toetert.

Je kan het beste 's avonds daar heen gaan.

In Alderney kan je er ook wel een paar vinden in de buurt van Honkers. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

waar kan ik heen rijden in een vette auto en dan toeteren dat er meisjes in komen bij gta 4 of kan dat niet . en is er ook iemand anders dan Michelle alvast bedankt

Michelle is geen hoer ;)

Hoewel me ik er wel iets bij kan voorstellen dat je haar wel als hoer ziet. :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Hier: dat weggetje wat ik rood omcirkelt heb daar zijn ze altijd 's avonds laat te vinden! ^^

sdsjp1.jpg

En michelle is geen hoer inderdaad is gewoon je vriendin voor even, even later blijkt ze voor de politie te werken[/font], je kan andere vriendinnen vinden via internet ook , ik heb bijvoorbeeld nu Kiki.

Bewerkt: door The Distortion
Link to comment
Delen op andere websites

Hier: dat weggetje wat ik rood omcirkelt heb daar zijn ze altijd 's avonds laat te vinden! ^^

*plaatje*

En michelle is geen hoer inderdaad is gewoon je vriendin voor even, even later blijkt ze voor de politie te werken,[/font] je kan andere vriendinnen vinden via internet ook , ik heb bijvoorbeeld nu Kiki.

Gelieve de spoiler te gebruiken. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

kun je miss een kaartje plaatsen van die internet huis want ik heb alleen nog maar het eerste land ik weet niet wanneer ik het 2e krijg ik heb net iemand op ze vingers getrapt toen die hing en nu is die dood dus weet niet hoe ver ik ben

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...