olafmaster1 Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 waar kan ik heen rijden in een vette auto en dan toeteren dat er meisjes in komen bij gta 4 of kan dat niet . en is er ook iemand anders dan Michelle alvast bedankt Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 waar kan ik heen rijden in een vette auto en dan toeteren dat er meisjes in komen bij gta 4 of kan dat niet . en is er ook iemand anders dan Michelle alvast bedankt Hoeren vind je makkelijk in Bohan. Y En buiten Michelle kan je nog Kiki ( Lawchick op love.meet) Carmen (ook op love meet weet ik even de naam niet meer van) en Alexandra (of zoiets haar kan je daten op blogsnobs.org dacht ik) Ik hoop dat alles duidelijk is. Anders moet je nog is op WikiGta kijken. Reageren
Dieko Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 waar kan ik heen rijden in een vette auto en dan toeteren dat er meisjes in komen bij gta 4 of kan dat niet . en is er ook iemand anders dan Michelle alvast bedankt In Bohan zijn er veel 'vrouwen' die in je auto stappen als je toetert. Je kan het beste 's avonds daar heen gaan. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 waar kan ik heen rijden in een vette auto en dan toeteren dat er meisjes in komen bij gta 4 of kan dat niet . en is er ook iemand anders dan Michelle alvast bedankt In Bohan zijn er veel 'vrouwen' die in je auto stappen als je toetert. Je kan het beste 's avonds daar heen gaan. In Alderney kan je er ook wel een paar vinden in de buurt van Honkers. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 waar kan ik heen rijden in een vette auto en dan toeteren dat er meisjes in komen bij gta 4 of kan dat niet . en is er ook iemand anders dan Michelle alvast bedankt Michelle is geen hoer Hoewel me ik er wel iets bij kan voorstellen dat je haar wel als hoer ziet. Reageren
The Distortion Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 (bewerkt) Hier: dat weggetje wat ik rood omcirkelt heb daar zijn ze altijd 's avonds laat te vinden! ^^ En michelle is geen hoer inderdaad is gewoon je vriendin voor even, even later blijkt ze voor de politie te werken[/font], je kan andere vriendinnen vinden via internet ook , ik heb bijvoorbeeld nu Kiki. Bewerkt: 30 januari 2009 door The Distortion Reageren
olafmaster1 Geplaatst: 30 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 haha mooi kan iemand ff een kaart sturen met een stip er op waar je het beste hun kan vinden het mogen meerdere plaatsen zijn Reageren
olafmaster1 Geplaatst: 30 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 o sorry staat er al dankje Reageren
The Distortion Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 (bewerkt) Ik geef je een kaart, in die hele straat zijn ze te vinden. edit: np lol Bewerkt: 30 januari 2009 door The Distortion Reageren
Dieko Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 haha mooi kan iemand ff een kaart sturen met een stip er op waar je het beste hun kan vinden het mogen meerdere plaatsen zijn Deze regio! Click here to view the SnapMap Reageren
The Distortion Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...t=540,85|358,85 2 plaatsen nu Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 Hier: dat weggetje wat ik rood omcirkelt heb daar zijn ze altijd 's avonds laat te vinden! ^^*plaatje* En michelle is geen hoer inderdaad is gewoon je vriendin voor even, even later blijkt ze voor de politie te werken,[/font] je kan andere vriendinnen vinden via internet ook , ik heb bijvoorbeeld nu Kiki. Gelieve de spoiler te gebruiken. Reageren
olafmaster1 Geplaatst: 31 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 kun je miss een kaartje plaatsen van die internet huis want ik heb alleen nog maar het eerste land ik weet niet wanneer ik het 2e krijg ik heb net iemand op ze vingers getrapt toen die hing en nu is die dood dus weet niet hoe ver ik ben Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 Informatie over de "meisjes van plezier" in GTA IV kan je vinden op WikiGTA. Je moet dus vooral 's nachts zoeken in rustige buurten of in de omgeving van de Strip Clubs. Veel succes en plezier! Reageren
olafmaster1 Geplaatst: 31 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 hoe ontmoet ik kiki Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.