Jump to content

gta hoeren


olafmaster1

Recommended Posts

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • olafmaster1

    5

  • The Distortion

    3

  • End Of The Riot

    3

  • Dieko

    3

De hoeren zijn echt veel verbeterd. Soms zie ik ook wel eens, dat er een hoer bij gewoon iemand in de auto stapt. Dat is wel grappig, maar ik volgde de auto, en hij stopte nergens. Totdat de hoer uitstapte en verder liep.

Grtz

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
De hoeren zijn echt veel verbeterd. Soms zie ik ook wel eens, dat er een hoer bij gewoon iemand in de auto stapt. Dat is wel grappig, maar ik volgde de auto, en hij stopte nergens. Totdat de hoer uitstapte en verder liep.

Grtz

Klopt, heb ik ook vaak gezien. jammer dat ze nergens stoppen:P

Link to comment
Delen op andere websites

Heel grappig is dat ze vaak bij taxi's erin stappen. :puh:

Maar idd als je ze volgt dat je ziet dat ze gewoon rondjes rijden is dan wel stom... :N

agh ze wille ook niet meer gaan als je politie auto heb of een infernus zegge ze dat er geen ruimte is

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het voor uit gang want de game is toch 18+ dus als je het zo bekijk ken zo erg of wild ze het willen maken.

Heb gta Iv hot coffee mode?

Nee joh. Natuurlijk niet! Na die affaire van GTA SA is R* heus wel zo slim geweest het er dit keer niet in te stoppen. :puh:

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

De hoeren zijn echt veel verbeterd. Soms zie ik ook wel eens, dat er een hoer bij gewoon iemand in de auto stapt. Dat is wel grappig, maar ik volgde de auto, en hij stopte nergens. Totdat de hoer uitstapte en verder liep.

Grtz

Klopt, heb ik ook vaak gezien. jammer dat ze nergens stoppen:P

Hoor je uit die auto in eens allemaal gekreun :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb GTAIV op de Xbox 360 en hab em al een tijdje niet meer gespeeld. Ik dacht nu Lost and Damned er is, ga ik weer spelen. Nu bij opstarten kreeg ik de melding dat er een update beschikbaar was. Dit maar laten downen en wat blijkt nu? Als ik een hoertje oppik zie ik de actie niet meer! Camera gaat op de achterbumper van de auto zitten en je ziet alleen de auto bewegen. Je kan ook niet meer kiezen uit haar verschillende "services". Dit kon voorheen allemaal wel... Komt dit door die verdraaide update?! Ik kan me niet herinneren dat GTA IV hier in Nederland ook geconsored was!

Weet iemand hoe ik deze update weer ongedaan kan maken?

Thanx alvast!

P.S. sorry als dit oud nieuws is, ik heb echt heel lang geen GTA meer gespeeld :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb GTAIV op de Xbox 360 en hab em al een tijdje niet meer gespeeld. Ik dacht nu Lost and Damned er is, ga ik weer spelen. Nu bij opstarten kreeg ik de melding dat er een update beschikbaar was. Dit maar laten downen en wat blijkt nu? Als ik een hoertje oppik zie ik de actie niet meer! Camera gaat op de achterbumper van de auto zitten en je ziet alleen de auto bewegen. Je kan ook niet meer kiezen uit haar verschillende "services". Dit kon voorheen allemaal wel... Komt dit door die verdraaide update?! Ik kan me niet herinneren dat GTA IV hier in Nederland ook geconsored was!

Weet iemand hoe ik deze update weer ongedaan kan maken?

Thanx alvast!

P.S. sorry als dit oud nieuws is, ik heb echt heel lang geen GTA meer gespeeld :)

Nou, ik denk dat jij de eerste bent die hier achterkomt _O_

Voor de Lost and Damned kon je gewoon de meisjes oppikken van straat :D

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, ik denk dat jij de eerste bent die hier achterkomt _O_

Voor de Lost and Damned kon je gewoon de meisjes oppikken van straat :D

Nou weet je, ik heb nog niet eens Lost and Damned gedownload! Ik wil het uiteraard nog doen, maar ik dacht ik ga eerst even de normale game spelen om weer in te komen voor ik ga beginnen aan de DLC.

Kep alleen een update gedaan toen ik GTAIV opstartte. Ik dacht kan geen kwaad enzo... Ik ben nu erg benieuwd wat ze nog meer hebben gecensored! :N

Ik had wel gelezen dat er in Australie een censored versie uit was gekomen...maar dat er hier in Nederland een censuur-patch zou komen, wist ik niets van!

Voor degene die een XBOX 360 hebben, zouden jullie ook even kunnen controleren (na ook een update te hebben gedaan)? Kan ook zijn dat ik ineens gek ben geworde... :D

Bewerkt: door johnny007
Link to comment
Delen op andere websites

De camera ging naar mijn weten altijd al naar de bumper. Als er een update voor de Xbox 360, zal die er zeker niet voor zorgen dat je de actie niet meer kan zien. Of was het een specifieke GTA IV update?

Dat je de verschillende services niet kan kiezen is wel frappant, misschien nog een keer proberen?

Bewerkt: door TomHagen
Link to comment
Delen op andere websites

De camera ging naar mijn weten altijd al naar de bumper. Als er een update voor de Xbox 360, zal die er zeker niet voor zorgen dat je de actie niet meer kan zien. Of was het een specifieke GTA IV update?

Dat je de verschillende services niet kan kiezen is wel frappant, misschien nog een keer proberen?

Nou ik kan je vertellen dat ik voorheen nooit de bumper-cam heb gezien als een hoertje me blij maakte 0_0

Ten eerste kon ik kiezen voor "services" welke in verschillende prijsklasses waren. En tijdens "de daad" kon ik de camera zelf rond de auto draaien. Nu betaal je automatisch 70 dollar (je hebt verder geen keus) en zie je alleen de auto bewegen en met geen mogelijkheid om de camera te draaien. Als ik voor 70 dollar genaaid wordt, wil ik het zien ook :schater:

Nou het was gewoon een typische xbox update weetje, als je een game opstart krijg je de melding dat er een update beschikbaar is en of je die wilt downen en installen.

**UPDATE**

Dit wordt door R* aangepakt. Was per ongeluk gecensored :)

lees maar hier

Bewerkt: door johnny007
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...