Jump to content

Call of Duty 5 World at War werkt niet en wel

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Een vriend van me heeft sinds kort Call of Duty 5 World at War voor de pc gekocht.

Maar steeds als hij hem heeft geinstallleerd en hij wil het spel starten komt er staan Call of Duty World at War.exe werkt niet meer. Er wordt naar een oplossing gezocht.

Vervolgens vind hij geen oplossing en kan er dus niet gespeeld worden.

Maar zodra we het spel op mijn computer installeren werkt alles wel ineens perfect. ^_^

Ik snap er echt niks van waarom hij het wel op mijn computer doet en niet op die van hem.

Het is in elk gaval niet zo dat zijn computer er te slecht voor is.

Want zijn computer kan veel betere en zwaardere games dan die van mij trekken.

En zijn computer is ook speciaal voor het gamen gemaakt en is nog helemaal nieuw.

De nieuwste van de nieuwste pc heeft hij.

Dus wie weet waar het aan kan liggen?

En hoe we dit kunnen oplossen?

Want die game is van hem en hij moet het dus ook gewoon doen bij hem.

Terug naar de winkel gaan is geen optie, want de game is verder wel helemaal goed als hij het wel bij mj doet.

Alvast bedankt. _O_

Geplaatst:
Dat kan niet, ik zou het spel wel terugbrengen en gewoon een nieuwe ervoor in de plaats halen.

Kijk danof ie het wel doet ;)

Je zegt dat het niet kan.

Maar het is echt zo.

Het moet dus aan de pc liggen gezien dat hij het wel bij mij doet. :?

Geplaatst:

Heeft je vriend een microfoon ingeplugt? Zo nee, dan kan het daar aan liggen. Ik had ook zo`n probleem met cod4, allemaal sites bezocht met mogelijke oplossingen maar geen enkele die werkt. Toen probeerde ik een microfoon (of iets wat daar op lijkt) in te pluggen en werkte hij wel.

Geplaatst:
Heeft je vriend een microfoon ingeplugt? Zo nee, dan kan het daar aan liggen. Ik had ook zo`n probleem met cod4, allemaal sites bezocht met mogelijke oplossingen maar geen enkele die werkt. Toen probeerde ik een microfoon (of iets wat daar op lijkt) in te pluggen en werkte hij wel.

Hoe bedoel je dat precies?

Want hij heeft wel externe boxen die ik niet heb.

En ik heb wel een microfoon ingeplugt.

Van zijn computer weet ik het niet zeker of hij dit ook heeft.

Maar dan nog werkt de game bij mij wel en ik heb die microfoon juist wel ingeplugt. :?

Geplaatst:
Hij bedoelt gewoon dat hij het eerst niet deed, Maar toen hij de microfoon inpugde wel.

Maar hij heeft geen microfoon.

En dan zou het een beetje onzin zijn om er speciaal een microfoon voor te gaan kopen.

Want dan zou die microfoon ook bij de minimale systeemeisen moeten staan. :7

Dus dat kan het ook niet zijn, en we kunnen het ook niet uitproberen. :N

Geplaatst:
Hij bedoelt gewoon dat hij het eerst niet deed, Maar toen hij de microfoon inpugde wel.

Maar hij heeft geen microfoon.

En dan zou het een beetje onzin zijn om er speciaal een microfoon voor te gaan kopen.

Want dan zou die microfoon ook bij de minimale systeemeisen moeten staan. :7

Dus dat kan het ook niet zijn, en we kunnen het ook niet uitproberen. :N

Ik heb er zelf ook geen microfoon in geplugt maar een ander dingetje. Die kreeg ik bij mijn nieuwe pc en die kan ook als microfoon gelden. Ik heb geen idee wat dat voor dingetje is maar het heeft in iedergeval een roodlichtje en die kan gewoon in de uitgang voor de microfoon gestopt worden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...