Dvt Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2009 Op Gametrailers is exclusief het filmpje van Johnny gereleased (zelfs zo exclusief dat hij nog niet eens op de Lost and Damned website staat ). Je kunt hem hier kijken: Gametrailers - Exlusive Johnny Trailer (Lost and Damned) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danoontje_nl Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2009 Zag er vet uit! ik heb op de PU site gelezen dat je nu ook kan kaarten en armpje kan drukken! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2009 Mooi filmpje. Ik had hem al op de gamekings site zezien/gelezen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjorszzz Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2009 Is wel een leuk filmpje. Alleen nogal een beetje opgeblazen allemaal als je het mij vraagt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 31 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2009 (bewerkt) Zag er vet uit! ik heb op de PU site gelezen dat je nu ook kan kaarten en armpje kan drukken! Ja klopt! Dat zijn minigames in het clubhuis. Met elk gewonnen handdruk potje krijg je ook $100. Bewerkt: 31 januari 2009 door Dvt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.