BulletTooth Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2009 Hallo, via een prijsvraag heb ik een grand theft auto iv keu gewonnen met tas, ik heb deze op oa marktplaats gezet. Wellicht heeft er iemand interesse. Het hoogste bod is tot nu toe 105 euro inc verzendkosten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2009 Hallo, via een prijsvraag heb ik een grand theft auto iv keu gewonnen met tas, ik heb deze op oa marktplaats gezet. Wellicht heeft er iemand interesse. Het hoogste bod is tot nu toe 105 euro inc verzendkosten. Dit is marktplaats niet, en wat je doet is verboden. Denk dat deze topic een slotje krijgt of verwijdert word. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Medal_Crusader Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2009 zal wel mee vallen ben geen poolere maarja is leuk voor de verzammelaar ik heb me geld al ergens anders voorgebruikt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjorszzz Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2009 Waarom wil je er eigenlijk vanaf? Want je hebt dus alleen aan die prijsvraag meegedaan zodat je geld kon verdienen als je zou winnen??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2009 Waarom wil je er eigenlijk vanaf?Want je hebt dus alleen aan die prijsvraag meegedaan zodat je geld kon verdienen als je zou winnen??? Ja precies :S Waarom wil je er nu dan ineens vanaf? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.