Jump to content

Gta SA v1, v2?


hancom

Recommended Posts

Ik heb hier op het forum al heel vaak gezien SA versie 1 en versie 2. Wat is nou het verschil? ik heb zelf een pc dvd rom. Hier staat niks op van een versie ofzoiets.

Ik heb ook nog even een andere vraag: Hoe kan ik saved games spelen die ik gedownload heb? Ik heb al geprobeerd om het in mijn user files neer te zetten, maar dan lukt het niet om het te spelen. Als ik het spel start, staat de saved game niet in mijn lijst. Wat doe ik verkeerd?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hier op het forum al heel vaak gezien SA versie 1 en versie 2. Wat is nou het verschil? ik heb zelf een pc dvd rom. Hier staat niks op van een versie ofzoiets.

Ik heb ook nog even een andere vraag: Hoe kan ik saved games spelen die ik gedownload heb? Ik heb al geprobeerd om het in mijn user files neer te zetten, maar dan lukt het niet om het te spelen. Als ik het spel start, staat de saved game niet in mijn lijst. Wat doe ik verkeerd?

Het verschil tussen V1 en V2 is niet echt te merken kwa gameplay. Het enige verschil is dat je met V1 kan modificeren. Als je nou in SA, bij het menu waar je start game hebt, eens kijkt wat er rechtsonder staat. Als daar niks staat heb je V1, anders zie je V2 staan.

Savegames: Jij hebt waarschijnlijk wel savegames voor de V2 versie nodig. Gewoon inderdaad in de user files map zetten, en het laatste getalletje in het bestandsnaam wijzigen in het nummer van het slot waar je het wilt hebben. Dat getalletje kan gewijzigd worden van 1 tot 8.

Link to comment
Delen op andere websites

Je zou ook bij je GTA San Andreas map kunnen gaan kijken, dan bij DATA en dan kijken hoe groot het bestandje script.img is.

Als het 568 KB is dan heb je versie 1.

Als het 562 KB is dan heb je versie 2.

Als je graag wilt modden of online spelen kan je hem ook downgraden(dus moddable maken) maar je kan dan nog steeds gewoon savegames van versie 2 gebruiken het enige wat je aanpast is dat je kunt modden / online spelen. Maar dat is enkel als je dat zou willen ^_^ .

Link to comment
Delen op andere websites

Je savegame moet je wel uitpakken. Je hebt nu waarschijnlijk een .rar of .zip bestand. Download WinRar, installeer het, en open je savegame bestand. Dan krijg je een soort mapje. Dan sleep je het échte savegamebestand (gtasf1.b of iets dergelijks) naar GTA San Andreas User Files.

Succes :)

Link to comment
Delen op andere websites

het verschil tussen v1 en v2 is dat je met v1 kan modden en met v2 niet.

dat heeft rockstar gedaan omdat iedereen anders de hotcoffee mod gaat doen dat is de mod dat je naar bed gaat met een vriendin en daar krijgen ze slechte reacties van :D

Link to comment
Delen op andere websites

Als je V2 hebt dan kan je hem ook Downgraden met zo programma.

Ik ben even daarvan de link kwijt geraakt. Volgens mij staat hij op gtaforum ergens bij Downloads.

Als je hem download kan je Downgraden dan verandert hij niet in V1 maar dan kan je wel Mods gebruiken voor je versie 2 San Andreas spel op de PC.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
het verschil tussen v1 en v2 is dat je met v1 kan modden en met v2 niet.

dat heeft rockstar gedaan omdat iedereen anders de hotcoffee mod gaat doen dat is de mod dat je naar bed gaat met een vriendin en daar krijgen ze slechte reacties van :D

Weet Iemand Waar Je Nog Ergens Goedwerkende Hod Coffee Mod Kan Downloaden??

Grtzz, TBOGG

Link to comment
Delen op andere websites

Weet Iemand Waar Je Nog Ergens Goedwerkende Hod Coffee Mod Kan Downloaden??

Grtzz, TBOGG

En doe daar ook maar geen moeite voor. Die mod is de moeite niet waard, de extra minigames zijn niet volledig afgewerkt en daardoor vaak onmogelijk om te halen. Weinig toegevoegde waarde als je het mij vraagt, ik spreek uit ervaring. :7
Link to comment
Delen op andere websites

En doe daar ook maar geen moeite voor. Die mod is de moeite niet waard, de extra minigames zijn niet volledig afgewerkt en daardoor vaak onmogelijk om te halen. Weinig toegevoegde waarde als je het mij vraagt, ik spreek uit ervaring. :7
Oke :puh: Ik Had er een geprobeerd maar daar chraste me gta van ;p

grtzz TBOGG

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...