Jump to content

The Lost and Damned updates


HA5H

Recommended Posts

Er zijn sinds gisteravond/nacht weer heel wat updates geweest!

  • Zo heeft GameTrailers.com een exclusieve Trailer van Johnny (de hoofdrolspeler) ontvangen van R*:
    Klik hier voor de HD versie en klik hier voor de normale versie.
    Daarnaast is deze trailer nu ook hier op de GTA IV website van R* te vinden.

Wat ook nog meer op de R* site te vinden is zijn de volgende nieuwe dingen:

Nou mensen dit was het weer voor deze keer... oja de bron van dit alles is http://gta4.net!

- Haakon

Bewerkt: door -Haakon-
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Er zijn trouwens weer wat nieuwe dingen zag ik, zoals een paar nieuwe liedjes die ondertussen bekent zijn:

1. Termanology - "Here In Liberty City"

2. Freeway - "Car Jack"

3. Saigon - "Spit"

4. Consequence - "I Hear Footsteps"

5. Skyzoo - "The Chase Is On"

6. Talib Kweli - "My Favorite Song"

- Ik begin steeds meer te balen dat hij niet op de PS3 komt, maar ik heb wel begrip dat het een beetje oneerlijk is voor de X-boxers omdat het 'exclusief' is.

En er is ook weer allemaal geruchten over 'luis' die de volgende gaat acteren... Achja als hij toch niet op de ps3 komt, dat gangsta-shit lijkt me toch niet zo geweldig. Maar biker wel, ook in vice city bij de biker gang altijd leuk...

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn trouwens weer wat nieuwe dingen zag ik, zoals een paar nieuwe liedjes die ondertussen bekent zijn:

1. Termanology - "Here In Liberty City"

2. Freeway - "Car Jack"

3. Saigon - "Spit"

4. Consequence - "I Hear Footsteps"

5. Skyzoo - "The Chase Is On"

6. Talib Kweli - "My Favorite Song"

- Ik begin steeds meer te balen dat hij niet op de PS3 komt, maar ik heb wel begrip dat het een beetje oneerlijk is voor de X-boxers omdat het 'exclusief' is.

En er is ook weer allemaal geruchten over 'luis' die de volgende gaat acteren... Achja als hij toch niet op de ps3 komt, dat gangsta-shit lijkt me toch niet zo geweldig. Maar biker wel, ook in vice city bij de biker gang altijd leuk...

dan maar zo goedkoop mogelijk een xbox aanschaffen, wel 2e hands zodat het geld niet bij M$ terecht komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn trouwens weer wat nieuwe dingen zag ik, zoals een paar nieuwe liedjes die ondertussen bekent zijn:

1. Termanology - "Here In Liberty City"

2. Freeway - "Car Jack"

3. Saigon - "Spit"

4. Consequence - "I Hear Footsteps"

5. Skyzoo - "The Chase Is On"

6. Talib Kweli - "My Favorite Song"

- Ik begin steeds meer te balen dat hij niet op de PS3 komt, maar ik heb wel begrip dat het een beetje oneerlijk is voor de X-boxers omdat het 'exclusief' is.

En er is ook weer allemaal geruchten over 'luis' die de volgende gaat acteren... Achja als hij toch niet op de ps3 komt, dat gangsta-shit lijkt me toch niet zo geweldig. Maar biker wel, ook in vice city bij de biker gang altijd leuk...

dan maar zo goedkoop mogelijk een xbox aanschaffen, wel 2e hands zodat het geld niet bij M$ terecht komt.

Hoezo jaloers en anti-Microsoft hé, teeering.... :$

Link to comment
Delen op andere websites

Offtopic: om de discussie te voorkomen in dit topic:



Game je op de ps3, maar je wilt wel de Lost and Damned DLC???!!! :Y

Doe dan dit!!!!! :dans: De oplossing!!!

:D Rekensommetje:

Xbox 360 Arcade: 180,- + DLC 20,-x2= 40,- + GTA IV 60,-

_________________________________________________

Voor EUR 280,- heb je de Excusive DLC gewoon in huis!

Wil je ook nog online? Kost het wel even extra, tussen de EUR 8,- en EUR 60,-! ^_^

Enne... dit sommetje gaat uit een 360 Arcade, oftewel 0,0 aan HHD ruimte. Gewoon doen! :N

Ontopic: Vette nieuwtjes, thank u Haakon! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Offtopic: om de discussie te voorkomen in dit topic:



Game je op de ps3, maar je wilt wel de Lost and Damned DLC???!!! :Y

Doe dan dit!!!!! :dans: De oplossing!!!

:D Rekensommetje:

Xbox 360 Arcade: 180,- + DLC 20,-x2= 40,- + GTA IV 60,-

_________________________________________________

Voor EUR 280,- heb je de Excusive DLC gewoon in huis!

Wil je ook nog online? Kost het wel even extra, tussen de EUR 8,- en EUR 60,-! ^_^

Enne... dit sommetje gaat uit een 360 Arcade, oftewel 0,0 aan HHD ruimte. Gewoon doen! :N

Ontopic: Vette nieuwtjes, thank u Haakon! :tu:

Ja maar aan een Arcade heb je geen reet omdat je The Lost and Damned nog moet downloaden. En daarvoor heb je een HDD nodig.

Want TLAD wordt echt geen 512 MB hoor... :N

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Jaloers ben ik wel ja, ik wacht wel tot hij op de PC komt haha.

EDIT: Meer nieuws! Er zijn weer 3 nieuwe screens en dit:

Missions: Maps and strategy for all missions plus complete coverage of the new Odd jobs, Bike Thefts, Gang Wars, Random Characters and other activities required to achieve 100% completion

Maps: Score health, armor and weapons no matter where you are. Our maps show you where to find them in every mission. Pick-ups, collectibles, places of interest…everything you need!

Secrets: our detailed collection of maps and descriptions reveal precise locations for all Sea Gulls hidden around Liberty City.

Vehicle Showroom: Details on every ride in Liberty City

Multi-player: complete coverage of the new modes of multiplayer

Bewerkt: door Little Jacob
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...