Jump to content

The Lost and Damned updates


HA5H

Recommended Posts

Er zijn trouwens weer wat nieuwe dingen zag ik, zoals een paar nieuwe liedjes die ondertussen bekent zijn:

1. Termanology - "Here In Liberty City"

2. Freeway - "Car Jack"

3. Saigon - "Spit"

4. Consequence - "I Hear Footsteps"

5. Skyzoo - "The Chase Is On"

6. Talib Kweli - "My Favorite Song"

- Ik begin steeds meer te balen dat hij niet op de PS3 komt, maar ik heb wel begrip dat het een beetje oneerlijk is voor de X-boxers omdat het 'exclusief' is.

En er is ook weer allemaal geruchten over 'luis' die de volgende gaat acteren... Achja als hij toch niet op de ps3 komt, dat gangsta-shit lijkt me toch niet zo geweldig. Maar biker wel, ook in vice city bij de biker gang altijd leuk...

dan maar zo goedkoop mogelijk een xbox aanschaffen, wel 2e hands zodat het geld niet bij M$ terecht komt.

Hoezo jaloers en anti-Microsoft hé, teeering.... :$

Ik zat er wel aan te denken om een xbox te kopen, ben niet compleet anti ms, maar ik vind die lost and damned zo vet en dan komt die gewoon niet voor de ps3 (in eerste instantie...). Dat vind ik echt een rotstreek... Dus ik zie wel wat ik ga doen, of heel erg hard bidden voor LaD voor ps3 of een 360 doos kopen... :N

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn trouwens weer wat nieuwe dingen zag ik, zoals een paar nieuwe liedjes die ondertussen bekent zijn:

1. Termanology - "Here In Liberty City"

2. Freeway - "Car Jack"

3. Saigon - "Spit"

4. Consequence - "I Hear Footsteps"

5. Skyzoo - "The Chase Is On"

6. Talib Kweli - "My Favorite Song"

- Ik begin steeds meer te balen dat hij niet op de PS3 komt, maar ik heb wel begrip dat het een beetje oneerlijk is voor de X-boxers omdat het 'exclusief' is.

En er is ook weer allemaal geruchten over 'luis' die de volgende gaat acteren... Achja als hij toch niet op de ps3 komt, dat gangsta-shit lijkt me toch niet zo geweldig. Maar biker wel, ook in vice city bij de biker gang altijd leuk...

dan maar zo goedkoop mogelijk een xbox aanschaffen, wel 2e hands zodat het geld niet bij M$ terecht komt.

Hoezo jaloers en anti-Microsoft hé, teeering.... :$

Ik zat er wel aan te denken om een xbox te kopen, ben niet compleet anti ms, maar ik vind die lost and damned zo vet en dan komt die gewoon niet voor de ps3 (in eerste instantie...). Dat vind ik echt een rotstreek... Dus ik zie wel wat ik ga doen, of heel erg hard bidden voor LaD voor ps3 of een 360 doos kopen... :N

Als rockstar het ook zo'n rot streek vond hadden ze die deal niet gedaan hé. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben het wel eens met BESTPLAYEROFGTA!!!, en Rockstar nam natuurlijk gewoon het geld aan zoiets had ik ook gedaan. Ik denk dat we gewoon moeten wachten tot het bevestigd is, of natuurlijk niet. Het enigste dat zeker is is dat hij sowiezo op de xbox verschijnt over... 5 dagen?! ;)

Edit:

Updates!! En 3 nieuwe screens...

The Beat 102.7 is getting two new mixes done by DJ Funkmaster Flex and DJ Statik Selektah.

L.C.H.C [Liberty City Hardcore] is getting a new death-metal show hosted by Max Cavalera of Sepultura and Soulfly fame.

Liberty Rock Radio 97.8 is getting a slew of new songs and DJ Iggy Pop will be returning to the stand.

Radio Broker will be another station receiving some new songs but will once again by DJed by Juliette Lewis.

The last station receiving an update will be WKTT: We Know The Truth, which will be getting a new line up of shows, including the already revealed "The Martin Serious Show".

The new tracks and shows will be weighted higher than old content, so they'll be the first things you hear when tuning into these five stations.

Bewerkt: door Little Jacob
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...