Jump to content

Februari Reclame:series

Recommended Posts

Geplaatst:

Nou het is officeel hoor!!! :duh::N de tv makers/reclame makers zijn van de pot gerukt en gek geworden (al was dat natuurlijk allang bekend). In heel februari gaan ze bij SBS 6 en net 5> Ghost whisper, house en de nieuwe serie the mentalist en misschien meer telkens onderbreken!!

Waarvoor om een nieuw soort reclame te testen om een groter bereik voor reclames te maken, de series worden elke 5 á 7 min onderbroken ervoor ongeveer 3 min :N:duh:

Nou als je wil dat niemand meer naar die series kijkt moet je het vooral zo doen, of zelfs naar de zenders.

Stond in de krant vandaag.. en de bron kun je checken op mediacourant.nl

Geplaatst:

Van de week in de krant over dit: :schater:

Iemand:

Oh! heeft sbs dan nog programma's dat wist ik niet, dacht alleen maar reclame.

Iemand:

Vroeger betekende pauze dat je naar de wc kon, nu blijkbaar dat je flink van te voren moet zuipen om in de pauze iets te doen.

Iemand:

Sbs6/net5 hebben toch alleen maar reclame? met zo nu en dan een stukje programma erdoor!

Iemand:

Als je nu iets wilt kijken moet je blijkbaar vroeg voor de buis zitten, want het programma eindigt pas uren later.

Geplaatst:
Van de week in de krant over dit: :schater:

Iemand:

Oh! heeft sbs dan nog programma's dat wist ik niet, dacht alleen maar reclame.

Iemand:

Vroeger betekende pauze dat je naar de wc kon, nu blijkbaar dat je flink van te voren moet zuipen om in de pauze iets te doen.

Iemand:

Sbs6/net5 hebben toch alleen maar reclame? met zo nu en dan een stukje programma erdoor!

Iemand:

Als je nu iets wilt kijken moet je blijkbaar vroeg voor de buis zitten, want het programma eindigt pas uren later.

Deze reacties zijn echt flauw :7 En er gaat geen zout bhij dan is het niet meer leuk

Geplaatst: (bewerkt)
Nou het is officeel hoor!!! :duh::N de tv makers/reclame makers zijn van de pot gerukt en gek geworden (al was dat natuurlijk allang bekend). In heel februari gaan ze bij SBS 6 en net 5> Ghost whisper, house en de nieuwe serie the mentalist en misschien meer telkens onderbreken!!

Waarvoor om een nieuw soort reclame te testen om een groter bereik voor reclames te maken, de series worden elke 5 á 7 min onderbroken ervoor ongeveer 3 min :N:duh:

Nou als je wil dat niemand meer naar die series kijkt moet je het vooral zo doen, of zelfs naar de zenders.

Stond in de krant vandaag.. en de bron kun je checken op mediacourant.nl

En je hebt helemaal gelijk, onzinnig.. zit je lekker Wegmisbruikers om half 9 voor de buis te kijken op SBS6, net voor zo'n speciale achtervolging gooien ze er zo'n reclame voor. Daar heb ik toch helemaal geen behoefte aan.. :{ Nouja, hopelijk komt de consumentenbond of andere bonden in actie want ik denk dat er niet veel mensen aan die reclame spotjes mee willen werken.

Bewerkt: door GekkieJ01
Geplaatst:

Is alweer afgeblazen wegens vele boze reacties van de kijkers. Een van de grotere mannen van de SBS-groep heeft laten weten om deze reden dan ook te stoppen met het experiment. Ze beweren dus te stoppen omdat de kijkers meer te zeggen moeten hebben dan de reclameproducenten. Is ook wel zo, maar slechte kijkcijfers waren al te voorspellen.

Geplaatst:

Ja het is gestopt het was niet goed geweest als ze door waren gegaan.

Dus het topic is overbodig en kan een slotje op.

Tenzij je hier wil klagen over reclames. :tu: kan ik de titel een beetje veranderen.

Geplaatst:
Dat is wel heel veel :Y

Westdyke mag dan een spamhok zijn vergeleken Covesight, maar wij gaan niet voor de postcount. maar deze No shit, Sherlock! posts vind ik pas spam.

Ga gewoon over op Nederland 1,2,3 en 4. Geen irritante reclames, laat staan reclames tussendoor. RTL en SBS6 falen gewoon.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...