Jump to content

San Andreas doet een beetje traag.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo ik had even een vraag,

Ik heb gta op de minimale resolutie gezet maar hij doet het alsnog een beetje traag.

Weet iemand misschien nog een andere manier om gta sneller te laten draaien?

Alvast heel erg bedankt, _O_

GTAkris

Geplaatst:
Hallo ik had even een vraag,

Ik heb gta op de minimale resolutie gezet maar hij doet het alsnog een beetje traag.

Weet iemand misschien nog een andere manier om gta sneller te laten draaien?

Alvast heel erg bedankt, _O_

GTAkris

Kijk hier eens, misschien dat je eruit komt ;)

Geplaatst:
Kijk hier eens, misschien dat je eruit komt ;)
Ik heb niks kunnen vinden want, de installatie is goed verlopen, ik heb hem eens kunnen spelen maar hij deed het toen ook traag en nu doet hij het dus ook nog een beetje traag terwijl ik hem op de minimale resolutie heb gezet.. :N
Geplaatst:
Ik heb niks kunnen vinden want, de installatie is goed verlopen, ik heb hem eens kunnen spelen maar hij deed het toen ook traag en nu doet hij het dus ook nog een beetje traag terwijl ik hem op de minimale resolutie heb gezet.. :N
Voldoet jouw PC wel aan de minimale systeemeisen? >>Hier<< kan je een link vinden wat de minimale en aanbevolen systeemeisen zijn. ^_^
Geplaatst:
Voldoet jouw PC wel aan de minimale systeemeisen? >>Hier<< kan je een link vinden wat de minimale en aanbevolen systeemeisen zijn. ^_^

Ik ben even gaan kijken naar de systeemeisen van mijn PC en er staat: Intel Celeron 325 2.53GHz

512MB werkgeheugen 160gb harde schijf 7200rpm

Heb je daar misschien wat aan?

Ik ben niet zo goed met al die rare woorden dus ik weet niet echt of het nou goed is of niet, ik heb wel even naar je link gekeken..

Geplaatst:

Ik raad je aan eens een kijkje te nemen op deze site. Je zoekt de game op in de lijst, en vervolgens zal de site automatisch je systeem analyseren, en krijg je een uitgebreid overzicht waaraan je precies kunt afleiden of je PC de game wel of niet goed kan draaien.

Veel succes! :cya:

Geplaatst:
Ik raad je aan eens een kijkje te nemen op deze site. Je zoekt de game op in de lijst, en vervolgens zal de site automatisch je systeem analyseren, en krijg je een uitgebreid overzicht waaraan je precies kunt afleiden of je PC de game wel of niet goed kan draaien.

Ik heb het geprobeerd maar toen hij het aan het analyzen was zag de anti virus hem waarschijnlijk als een virus en dan krijg ik de hele tijd een virus melding kan ik dat ook even uit zetten dat hij die site niet ziet als een virus?

Geplaatst:

Ik heb het geprobeerd maar toen hij het aan het analyzen was zag de anti virus hem waarschijnlijk als een virus en dan krijg ik de hele tijd een virus melding kan ik dat ook even uit zetten dat hij die site niet ziet als een virus?

Ja dat kan maar ik weet niet welke virusscanner je hebt.

Dus ook niet hoe je hem moet uitzetten.

Maar dat weet je denk ik toch zelf wel?

Welke heb je dan precies?

Geplaatst:

Eindelijk! Gelukt. :tu:

Hij zegt dat ik de goeie video kaart niet heb.. weet iemand misschien waar ik een goeie video kaart kan aanschaffen?

btw, dit zegt hij:

Video Card

Minimum: 64 MB DirectX 8.1 compatible video card (NVIDIA GeForce 3 or better)

You Have: VIA/S3G UniChrome Pro IGP (VIA/S3G UniChrome Pro IGP) FAIL: Sorry, your video card does not meet this minimum requirement. Upgrade to a more powerful video card will make all your applications look better. Click the 'We Recommend' button to see some great options.

Video Card Features - Minimum attributes of your Video Card Video RAM: Required - 64 MB , You have - 64 MB

Video Card 3D Acceleration: Required - Yes , You have - Yes

Pixel Shader Ver.: Required - 1.1 , You have - 0.0

Geplaatst:
Hij zegt dat ik de goeie video kaart niet heb.. weet iemand misschien waar ik een goeie video kaart kan aanschaffen?
Ik raad je aan om even rond te kijken in het >>Computer Talk - Hardware subforum<<. Ik denk dat je daar wel een antwoord kan vinden op je vraag. ^_^

Of zoek eens rond op een zoekmachine, het hangt er maar vanaf wat jij verwacht van je videokaart en je budget.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...