Jump to content

nfs undercover of midnight club la

Recommended Posts

Geplaatst:

hey iedereen!

ik ben van plan om zowel voor mijn psp als voor mijn ps3 een racegame te kopen, en ik dacht aan nfs undercover en midnight club la.. maar welk spel zou ik nu voor welke console kopen? of zijn er andere, betere racegames voor deze consoles? let me know ^_^

thx

_O_ pipooh _O_

Geplaatst:

Naar wat voor racegame ben je op zoek? Wil j echte simulatie of wil je gewoon je eigen auto kunnen tunen enz. Ga je voor simulatie dan heb je de games: Race Driver: GRID, Dirt en Gran Turismo 5: Prologue.

Wil jij toch je eigen auto tunen dan heb je: Midnight Club: LA en NFS Undercover. Ikzelf heb Gran Turismo 5: Prologue en Midnight Club: LA. Beide zijn het fantastische games en raad ik ze allebei aan, maar al moet je toch een keuze maken zou ik voor Midnight Club: LA gaan. Dit komt vooral omdat Gran Turismo 5: Prologue nog een voor proefje is en dus nog erg weinig auto's en circuits heeft. Bij Midnight Club: LA is dit weer anders, je heb een redelijk aantal auto's die jezelf kan uitbouwen, een grootte vrije stad en een leuke online modus.

Geplaatst:
ok bedankt :)

ik denk dat ik idd maar MC: la ga kopen voor ps3, en dan mss nog GT5 voor psp

De Prologue van GT5 moet je laten liggen joh. zijn net 80 voertuigen. GTA heeft nog meer. Wacht gewoon tot de echte Gran Turismo 5 komt, die bevat meer dan 1000 verschillende voertuigen ;)

Geplaatst:

Ik zou Midnight Club: Los Angeles nemen voor de PS3, zoals vele hebben gezegd dat MC:LA top is en NFS undercover flop. Ik heb ook Midnight Club: Los Angeles ook al een maandje of 2 en ik ben er nog steeds zoet mee. ^_^ Ook al heb je hem uitgespeeld, je kunt nog altijd cruisen met je vrienden online of ff een race doen. Ook kun je je eigen auto veel makkelijker tunen als je hem hebt uitgespeeld.

Maar het is nog altijd je eigen keus.

• 3 weken later...
Geplaatst:
meer dan 1000 verschillende voertuigen ;)

Het zijn er 10.000

Dat lijkt me nogal onwaarschijnlijk. Of ze moeten echt volop gebruik gaan maken van die blue-ray discs. 0_0

Kan je misschien laten zien hoe je dat weet?

Geplaatst:
meer dan 1000 verschillende voertuigen ;)

Het zijn er 10.000

10000 zijn het er echt niet. Ik meen een tijd geleden (vlak voordat 't voor de 2e keer uitgesteld werd) gelezen te hebben dat GT5 "more than 1000 vehicles" zal hebben.

Ik heb even op wikipedia gezocht (via google), en daar lees ik "more than 900"

Gran Turismo 5 is speculated to feature over 900 cars from many different manufacturers. And as found in the Prologue version, and for the first time in the numbered Gran Turismo series, the game is set to feature cars from Ferrari, including the Ferrari F2007 Formula One World Championship car
Geplaatst: (bewerkt)

Voor je psp kan ik je echt MC: LA aanraden. er zijn niet echt super veel auto's in een stad maar de auto's zijn wel allemaal mooi. De steden zijn ook mooi uitgewerkt. het zijn er 2 (Los angeles & Tokyo) en iedere stad heeft zijn eigen auto's, sfeer en verhaallijn. De besturing is ook lekker en makkelijk. Je hebt er meer dan genoeg speel plesier aan.

Ik zou dis MC: La voor de psp halen. (PS3 weet ik niet want ik heb er geen)

Bewerkt: door Rinaldootje
Geplaatst: (bewerkt)

Ik zou voor MC La gaan.

Ik heb wel is een filmpje van MC la en NFS Undercover gezien.

Ik vond MC la wel beter.

Bewerkt: door Zaahed

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...