Jump to content

Alexandra is waar te vinden?


ThunderGTA

Recommended Posts

Hallo iedereen ,

1.ik ben op zoek naar ' Alexandra Chilton ' Ze zeggen dat ze te vinden is op 'Craplist.net ' maar die site bestaat niet op gta iv , hoe kan dit?

2.En is het normaal dat het ontvangen van een e-mail van een date zo lang duurt?

Als je kunt antwoorden wil je dan 1 of 2 voor je antwoord zetten dan weet ik waarop je geantwoord hebt

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo iedereen ,

1.ik ben op zoek naar ' Alexandra Chilton ' Ze zeggen dat ze te vinden is op 'Craplist.net ' maar die site bestaat niet op gta iv , hoe kan dit?

2.En is het normaal dat het ontvangen van een e-mail van een date zo lang duurt?

Als je kunt antwoorden wil je dan 1 of 2 voor je antwoord zetten dan weet ik waarop je geantwoord hebt

Zeker dat Craplist.Net niet werkt? :?

Bij mij werkt het wel.

En een bericht voor een dat kan soms 3 in-game dagen duren. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

1 Waarschijnlijk heb je dan iets verkeerd ingetikt op de pc, (ingame) want bij mij en End of the Riot doet hij het wel gewoon.

2 Volgens mij ligt het eraan of je al eens eerder diezelfde hebt gedate. Want ik heb Carmen als eens gedate, en als ik haar nu wil daten, krijg ik ook geen mailtje terug. En je moet je game natuurlijk ook wel saven nadat je het mailtje gestuurd hebt, en anders duurt het gewoon lang.

Link to comment
Delen op andere websites

1 Waarschijnlijk heb je dan iets verkeerd ingetikt op de pc, (ingame) want bij mij en End of the Riot doet hij het wel gewoon.

2 Volgens mij ligt het eraan of je al eens eerder diezelfde hebt gedate. Want ik heb Carmen als eens gedate, en als ik haar nu wil daten, krijg ik ook geen mailtje terug. En je moet je game natuurlijk ook wel saven nadat je het mailtje gestuurd hebt, en anders duurt het gewoon lang.

Ik kan het blijven doen, eerst wilde ik het nummer van Law Chick niet. Later weer gedate, kreeg ik hem niet. Later weer wel. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo iedereen ,

1.ik ben op zoek naar ' Alexandra Chilton ' Ze zeggen dat ze te vinden is op 'Craplist.net ' maar die site bestaat niet op gta iv , hoe kan dit?

2.En is het normaal dat het ontvangen van een e-mail van een date zo lang duurt?

Als je kunt antwoorden wil je dan 1 of 2 voor je antwoord zetten dan weet ik waarop je geantwoord hebt

agh het is een liefe schoolmeisje :puh: en zit , krijg haar op Lancaster / Silicon st. ( alleen ja wat zij

kado geeft heb je in de tussen tijd al gekocht (( Kleding) en dat haar blog bij houd

hoe en wat je met haar gedaan heb en is gek op de banshee [/font]

nadat je haar heb onmoet op (craplist)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...