Mevin Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2009 Volgens mij is dit nog niet geweest hoe je zonder te modden een Infernus krijgt maar het is best simpel. Bel Brucie voor een race, als je daar bent moet je kijken of er een Infernus bijstaat zoniet dan zorg moet je de race afbellen en een opnieuw bellen (je kan ook gewoon de race doen) Staat er wel een Infernus, schiet dan de bestuurder door en ga er mee weg Greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2009 Ja dat klopt, en was dus allang bekend. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2009 Of hou de Infernus van Bernie, zet hem op de parkeerplek in bohan, en in diezelfde straat staan altijd een heleboel de zelfde auto's. Dus als je er met de Infernus langsrijdt, staan er waarschijnlijk Infernussen. En dit kan je natuurlijk ook doen bij Stevie's Car Theft. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2009 Ja dat klopt, en was dus allang bekend. Of een nog makkelijkere manier, een Car Spawner op de PC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2009 Volgens mij is dit nog niet geweest hoe je zonder te modden een Infernus krijgtmaar het is best simpel. Bel Brucie voor een race, als je daar bent moet je kijken of er een Infernus bijstaat zoniet dan zorg moet je de race afbellen en een opnieuw bellen (je kan ook gewoon de race doen) Staat er wel een Infernus, schiet dan de bestuurder door en ga er mee weg Greetz @ hierboven, Niet dus:P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2009 Volgens mij is dit nog niet geweest hoe je zonder te modden een Infernus krijgtmaar het is best simpel. Bel Brucie voor een race, als je daar bent moet je kijken of er een Infernus bijstaat zoniet dan zorg moet je de race afbellen en een opnieuw bellen (je kan ook gewoon de race doen) Staat er wel een Infernus, schiet dan de bestuurder door en ga er mee weg Greetz Ehm, Mevin. Fijn dat je zo aan ons denkt, maar een Infernus is een ingame wagen en hóef je dus helemaal niet te modden. Je moet wel heel erg verslaafd zijn wil je een Futo modden tot een Infernus, zodat het lijkt alsof je Infernus rijdt terwijl je in je Futo door de stad tuimelt. De auto is beschikbaar na Bernie's missies, dan staat ie achter zijn huis in een steegje. Vanaf dan is 't mogelijk hem in races tegen te komen offline, en als je in zo'n Infernus rijdt, rij je gewoon over de Algonquin Bridge met volle snelheid richting Bohan en sla je meteen na de brug rechtsaf, dan zul je ook tig Infernusjes geparkeert zien. Bovendien kom je de Infernus ook tegen als je gewoon in je Infernus door de stad rijdt, en soms zelfs als je met een dure auto (Cognoscenti, SuperGT) door Star Junction rijdt. Veel succes! Btw: er is ook een gouden infernus, die krijg je door Stevie's Car Thefts. Ga ermee naar je savehuis en terug naar de plek en de Infernus daar is gerespawnt, en jij hebt een mooie Infernus op je parkeerplek. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2009 Volgens mij is dit nog niet geweest hoe je zonder te modden een Infernus krijgtmaar het is best simpel. Bel Brucie voor een race, als je daar bent moet je kijken of er een Infernus bijstaat zoniet dan zorg moet je de race afbellen en een opnieuw bellen (je kan ook gewoon de race doen) Staat er wel een Infernus, schiet dan de bestuurder door en ga er mee weg Greetz @ hierboven, Niet dus:P Eh.. jawel dus:P Als GTA IV weer moddable word... ahum dus... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2009 Volgens mij is dit nog niet geweest hoe je zonder te modden een Infernus krijgtmaar het is best simpel. Bel Brucie voor een race, als je daar bent moet je kijken of er een Infernus bijstaat zoniet dan zorg moet je de race afbellen en een opnieuw bellen (je kan ook gewoon de race doen) Staat er wel een Infernus, schiet dan de bestuurder door en ga er mee weg Greetz *tekst* Btw: er is ook een gouden infernus, die krijg je door Stevie's Car Thefts. Ga ermee naar je savehuis en terug naar de plek en de Infernus daar is gerespawnt, en jij hebt een mooie Infernus op je parkeerplek. Respawnt die gouden infernus dan weer? Want die gouden infernus zou ik wel graag op m'n parkeerplaats in Alqonguin (ofzo) willen hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2009 Volgens mij is dit nog niet geweest hoe je zonder te modden een Infernus krijgtmaar het is best simpel. Bel Brucie voor een race, als je daar bent moet je kijken of er een Infernus bijstaat zoniet dan zorg moet je de race afbellen en een opnieuw bellen (je kan ook gewoon de race doen) Staat er wel een Infernus, schiet dan de bestuurder door en ga er mee weg Greetz *tekst* Btw: er is ook een gouden infernus, die krijg je door Stevie's Car Thefts. Ga ermee naar je savehuis en terug naar de plek en de Infernus daar is gerespawnt, en jij hebt een mooie Infernus op je parkeerplek. Respawnt die gouden infernus dan weer? Want die gouden infernus zou ik wel graag op m'n parkeerplaats in Alqonguin (ofzo) willen hebben Die respawnt weer ja. Ik heb nu op savegame 1 twee gouden infernusjes, een met en een zonder spoiler. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RobbieB Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2009 Volgens mij is dit nog niet geweest hoe je zonder te modden een Infernus krijgtmaar het is best simpel. Bel Brucie voor een race, als je daar bent moet je kijken of er een Infernus bijstaat zoniet dan zorg moet je de race afbellen en een opnieuw bellen (je kan ook gewoon de race doen) Staat er wel een Infernus, schiet dan de bestuurder door en ga er mee weg Greetz *tekst* Btw: er is ook een gouden infernus, die krijg je door Stevie's Car Thefts. Ga ermee naar je savehuis en terug naar de plek en de Infernus daar is gerespawnt, en jij hebt een mooie Infernus op je parkeerplek. Respawnt die gouden infernus dan weer? Want die gouden infernus zou ik wel graag op m'n parkeerplaats in Alqonguin (ofzo) willen hebben Er rijden veel Infernuses rond. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2009 Ik heb een stuk of 6 infernussen Gewoon mee rondrijden in de buurt van je safehouse, wachten tot er een andere langskomt en die pak je en zet je op je parking, en zo zes keer en je hebt er zes net als ik XD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2009 (bewerkt) Volgens mij is dit nog niet geweest hoe je zonder te modden een Infernus krijgtmaar het is best simpel. Bel Brucie voor een race, als je daar bent moet je kijken of er een Infernus bijstaat zoniet dan zorg moet je de race afbellen en een opnieuw bellen (je kan ook gewoon de race doen) Staat er wel een Infernus, schiet dan de bestuurder door en ga er mee weg Greetz @ hierboven, Niet dus:P Eh.. jawel dus:P Als GTA IV weer moddable word... ahum dus... Maar hij vroeg hoe hij ZONDER TE MODDEN aan een Infernus kwam, en een Carspawner valt toch ook onder modden? Nogmaals ahum dus Haha Ow sorry voor de dubbelpost... Bewerkt: 3 februari 2009 door Gta Bram Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2009 Carspawnen via Cheats valt niet onder "Modden" Dat valt onder Cheaten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.