Maarten11 Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 ik heb een vraagje. ik heb een paar mannen gerekruteerd om een bedrijfje van de sharks over te nemen. maar hoe kom ik weer van die gasten af?XD ze volgen me op de voet, ik word er gek van alvast bedankt Reageren
PSP-Keeper Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 Je kunt ze gewoon vermoorden. Dan lopen ze ook niet meer achter je aan, (beetje logisch natuurlijk ) Maar dat is volgens mij de enige manier om van ze af te komen. Reageren
.Corneria. Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 Kun je ook niet een auto pikken en dan naar de andere kant van het eiland gaan? Of zoals PSP_keeper al:Je kunt ze ook vermoorden ja. Corneria Reageren
Nissan Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 PSP: Pijltje naar beneden ingedrukt houden. PS2: R3 indrukken. Reageren
ditmar154 Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 gewoon neer sgiet doe ik ook Reageren
PimTerror Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 Hoe moet je ze rekruteren dan? Reageren
gangsta_shit Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 Hoe moet je ze rekruteren dan? in vizier nemen en dan pijltje naar boven Reageren
.Corneria. Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 (bewerkt) Hoe moet je ze rekruteren dan? in vizier nemen en dan pijltje naar boven Voor de PS2: Ook in het vizier nemen en dan druk je op de R3 button. Bewerkt: 4 maart 2009 door corneria Reageren
007 Harings Geplaatst: 17 april 2009 Rapport Geplaatst: 17 april 2009 Hoe moet je ze rekruteren dan? in vizier nemen en dan pijltje naar boven Voor de PS2: Ook in het vizier nemen en dan druk je op de R3 button. o dank je dit was ik aan het zoeken hoe ik dat kon dank je wel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.