Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben een beetje nieuw hier.. maar hoe zet je als je een mod gedownload hebt in je game?

alvast bedankt,

GTAkris

Geplaatst:
Ik ben een beetje nieuw hier.. maar hoe zet je als je een mod gedownload hebt in je game?

alvast bedankt,

GTAkris

Kan je misschien een link geven naar de mod? Er zijn namelijk verschillende soorten mods, die je op verschillende soorten moet installeren ;)

Geplaatst:

De DFF en TXD kan je installeren door middel van >deze< tutorial. Dan moet je de gegevens in de Readme vervangen met de orginele gegevens. Dat doe je als volgt:

Je moet de "handling.cfg" openen (met kladblok) die in de map "data" staat. Dan druk je op CTRL+F en zoek je "hotring" op. Dan moet je de hele zin vervangen met deze:

HOTRING 5000.0 10225.3 1.5 0.0 0.0 -0.25 70 0.64 0.935 0.422 5 240.0 80.9 250.0 R P 4.6 0.51 0 30.0 0.8 0.3 0.0 0.02 -0.148 0.45 0.25 0.37 0.70 95000 40112004 00C04000 1 1 1

En opslaan (CTRL+S). Dan open je weer in de DATA map het bestand "vehicles.ide" met kladblok. Zoek dan met CTRL+F naar "hotrina". Als je de zin gevonden hebt, vervang je die met deze:

502,	hotrina, 	hotrina, 	car, 		HOTRING, 	HOTRINA, 	null,	ignore, 	1,	0,	4fff,		-1, 0.78, 0.87,		-1

En weer opslaan (CTRL+S).

De readme was vrij onduidelijk, daarom heb ik het nog even uitgelegd. De gegevens die ik gegeven heb, zijn de gegevens uit de readme.

• 3 weken later...
Geplaatst:
gebruik gewoon sami dan zit je niet met die chit :tu:

Ik raad iedereen af om SAMI te gebruiken, SAMI levert veel problemen en crashes op.

Gebruik daarentegen, voor voertuigen en wapens, GGMM.

Grtz Devanna

Geplaatst:
gebruik gewoon sami dan zit je niet met die chit :tu:

Ik raad iedereen af om SAMI te gebruiken, SAMI levert veel problemen en crashes op.

Gebruik daarentegen, voor voertuigen en wapens, GGMM.

Grtz Devanna

En als dat niet werkt, gebruik dan IMGTool. Dit is het betrouwbaarst, en als het niet werkt ligt het 100% aan jezelf of je GTA: San Andreas.

• 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...