Jump to content

memory card ?

Biohazard1990yakuza

Recommended Posts

ik heb dit pas een paar dagen geleden opgemerkt want ik was aan het kijken op mijn memory card wat er aan de hand was want ik had heel weinig plaats :( het bleek dat gta SA 3398 kb in beslag nam :huh: :blink: is dit bij jullie ook? :huh:

PS: bij deze geen onnodige berichten posten met '' weet ik niet'' of daar moet ik even naar kijken'' ;)

Delen op andere websites

ik heb dit pas een paar dagen geleden opgemerkt want ik was aan het kijken op mijn memory card wat er aan de hand was want ik had heel weinig plaats :( het bleek dat gta SA 3398 kb in beslag nam :huh: :blink: is dit bij jullie ook? :huh:

PS: bij deze geen onnodige berichten posten met '' weet ik niet'' of daar moet ik even naar kijken'' ;)

Als je meer Savegames neemt,(staan allemaal op het san andreas icoontje)en heel erg veel fotos hebt kan je wel tot 5000KB hebben.

Delen op andere websites

ik heb dit pas een paar dagen geleden opgemerkt want ik was aan het kijken op mijn memory card wat er aan de hand was want ik had heel weinig plaats  het bleek dat gta SA 3398 kb in beslag nam  is dit bij jullie ook? 

PS: bij deze geen onnodige berichten posten met '' weet ik niet'' of daar moet ik even naar kijken''

JA heb ik ook, ik heb ook 74 foto's ofzoiets :puh: . want ik kan ze niet naar de pc zetten.

Delen op andere websites

ik heb dit pas een paar dagen geleden opgemerkt want ik was aan het kijken op mijn memory card wat er aan de hand was want ik had heel weinig plaats  het bleek dat gta SA 3398 kb in beslag nam  is dit bij jullie ook? 

bij mij is dat niet.

Delen op andere websites

bij mij is dat niet.

dan zul je niet veel foto's gemaakt hebben. en maar één savegame hebben ;)

Delen op andere websites

Is niet zo vreemd, San Andreas haalt 101% uit de PS2 en Memory Card.

Mijn San Andreas Files zijn ong. 2000KB

En Vice City 1300KB

Dus tsja, je kan proberen het spel met een save game uittespelen, geen foto's meer opslaan, geen auto's meer parkeren in je garage, en je stats zo onuitgebreid mogelijk te maken dat bespaart je mischien 20KB :lol:

Delen op andere websites

En Vice City 1300KB

Dus tsja, je kan proberen het spel met een save game uittespelen, geen foto's meer opslaan, geen auto's meer parkeren in je garage, en je stats zo onuitgebreid mogelijk te maken dat bespaart je mischien 20KB :lol:

ik denk dat je toch wel wat meer KB's wint als je alle foto's weg haalt ;) ik teminste wel, heb namelijk nogal veel foto's gemaakt :puh:

Delen op andere websites

bij mij is dat niet.

dan zul je niet veel foto's gemaakt hebben. en maar één savegame hebben ;)

ja dat is het want ik maar twee fotos' gemaakt en en ik heb maar 1 savegame. ;)

Delen op andere websites

En Vice City 1300KB

die van vice city is 500/600 kb en gta3 ook 500/600 kb ik denk dus dat het het spel ook heel groot is op de foto's na

een van de hangjongeren heeft ook gta sa en heeft op een memory card alleen sa staan en HEEL VEEL FOTO's en hij vroeg zich ook af hoe dat dat kwam we hebben zijn foto's gewist en hij had 1000/1500kb dat is een hele verbetering nu kan hij ook andere spellen op die memory card saven ;) ( dat is vanzelfsprekend natuurlijk :lol: )

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...