marnick Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 ik ben via de link alle voeruigen na een tijdje op de huntly gestoten ik heb hier lang achter gezocht maar ik vind enkel een boxville op de aangeduide plek. kan iemand mij misschien wat meer uitleg geven? mvg marnick Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 De >>Huntley<< heeft maar één vaste plek en die is >>Export<< gerelateerd (lijst 3). Kijk bij de benodigdheden van de Export of je dit al kan gaan doen. Als je de Export al voltooid hebt kan je 'm ook importeren. Wat wil je nog meer weten? Reageren
marnick Geplaatst: 31 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 De >>Huntley<< heeft maar één vaste plek en die is >>Export<< gerelateerd (lijst 3). Kijk bij de benodigdheden van de Export of je dit al kan gaan doen. Als je de Export al voltooid hebt kan je 'm ook importeren. Wat wil je nog meer weten? wanneer die er spawnt want er staat altijd maar 1 auto die gt Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 wanneer die er spawnt want er staat altijd maar 1 auto die gtDat zeg ik toch! Dat is export gerelateerd! Om precies te zijn als je met lijst 3 bezig bent! PS En dat er bij jou alleen een Super GT verschijnt komt omdat je de Driving School het voltooid en minimaal 1 bronzen plak hebt gehaald. Met minimaal zilver heb je daar ook een Bullet en met alles goud ook een Hotknife. Reageren
marnick Geplaatst: 31 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 dat wou ik weten of je met lijst 3 moest bezig zijn of er een andere manier was maar soms geraak ik niet echt uit mijn woorden of weet ik gewoon niet op welke manier ik het best moet schrijven en uitleggen enzo. maar bedankt Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 dat wou ik weten of je met lijst 3 moest bezig zijn of er een andere manier was maar soms geraak ik niet echt uit mijn woorden of weet ik gewoon niet op welke manier ik het best moet schrijven en uitleggen enzo. maar bedankt Er zijn inderdaad andere manieren. Één daarvan is m.b.v. een trainer zoals een carspawner, maar dat kan alleen als je het spel op de PC speelt. En zoals ik al zei kan je de Huntley importeren zodra die geëxporteerd is. En natuurlijk kan je 'm op straat tegen komen en stelen. En dat is toch waar Grand Theft Auto voor staat. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.