Rbj Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2009 Ik vind het wel jammer dat de Comet en die mercedes sl lookalike(ben de naam vergeten) er niet inzitten in multiplayer Waarom kan je die niet spotten of mee rijden ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Medal_Crusader Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2009 Ik vind het wel jammer dat de Comet en die mercedes sl lookalike(ben de naam vergeten) er niet inzitten in multiplayer Waarom kan je die niet spotten of mee rijden ? die comet en die mercedes zit er wel in maar krijg je vaak met de maffia / car jacking missions om er een te jatten of te krijgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rbj Geplaatst: 31 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2009 Ik vind het wel jammer dat de Comet en die mercedes sl lookalike(ben de naam vergeten) er niet inzitten in multiplayer Waarom kan je die niet spotten of mee rijden ? die comet en die mercedes zit er wel in maar krijg je vaak met de maffia / car jacking missions om er een te jatten of te krijgen. Ik bedoel eigenlijk in Free mode Speel dat veel via Lan met mn huisgenoten. We willen allemaal in een comet rijden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P.ZAAL Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2009 Ik vind het wel jammer dat de Comet en die mercedes sl lookalike(ben de naam vergeten) er niet inzitten in multiplayer Waarom kan je die niet spotten of mee rijden ? die comet en die mercedes zit er wel in maar krijg je vaak met de maffia / car jacking missions om er een te jatten of te krijgen. Ik bedoel eigenlijk in Free mode Speel dat veel via Lan met mn huisgenoten. We willen allemaal in een comet rijden moet je voordat je gaat modden een autonam uitzoeken die het meest voorkomt in multiplay dan de naam opschrijven en het bestand wat je hebt gedownload de naam veranderen in de naam van je auto die je wilt vervangen dN KRIJG JE BEVOORBEELDT op een clover een comet of op een politie auto enzovoort tot gta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RustyRustler89 Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2009 Start in plaats van een Free Mode een Party Mode op, daarin zit wel een Comet, alleen heb je in de Party Mode maar 1 respawn plek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.