mr073 Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 Ik snap niks van cleo3 ik heb alles in de mappen gezet de cheats werkt maar als ik gravity gun of zo wil gebruiken crasht me spel opeens kan iemand me helpen? Reageren
Pmixer Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 had ik net ook.. misschien auto installer? Reageren
Beagle Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 Auto-Installer werkt niet altijd naar behoren. Als je de auto-installer hebt gebruikt, moet je die deïnstalleren en handmatig CLEO3 installeren. Doe dit doormiddel van >deze< tutorial. Als je het al handmatig hebt geïnstalleerd, moet je even je backup bestanden terugplaatsen en opnieuw via de tutorial installeren Reageren
Pmixer Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 jewel handmatig dan kan je kiezen uit 3 dingen. complete manual en nog iets ze staan in een rijtje van onder na boven en ik kiez altijd de middelste en dan doet ie het goed. EN heb je Compact Gta wel? Reageren
..::Dracula::.. Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 verbeter me als ik het fout heb:CLEO is toch alleen een paar bestanden plaatsen? je hoeft toch alleen een paar bestanden in de main map de plaatsen,de map CLEO aan te maken,en daarin de .CLEO bestanden te zetten? Reageren
Pmixer Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 nee je moet ook bestanden in de Gtasa Map veranderern en cleo_TEXT ofzo ook hebben Reageren
Beagle Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 nee je moet ook bestanden in de Gtasa Map veranderern en cleo_TEXT ofzo ook hebben Alleen als de mod gebruikt maakt van text. verbeter me als ik het fout heb:CLEO is toch alleen een paar bestanden plaatsen?je hoeft toch alleen een paar bestanden in de main map de plaatsen,de map CLEO aan te maken,en daarin de .CLEO bestanden te zetten? Ja, dit klopt ongeveer wel. Alleen zijn bijna alle CLEO mods in de extensie .cs of .cm. Reageren
mr073 Geplaatst: 31 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 Auto-Installer werkt niet altijd naar behoren. Als je de auto-installer hebt gebruikt, moet je die deïnstalleren en handmatig CLEO3 installeren. Doe dit doormiddel van >deze< tutorial. Als je het al handmatig hebt geïnstalleerd, moet je even je backup bestanden terugplaatsen en opnieuw via de tutorial installeren ik dee al handmatig en heb opnieuw gedaan precies zoals de tutorial en nu staat er links onder cleo3.0 of zo en 1 bestand of zo maar nu heb ik weer als ik code typ heb ik het wil ik het gebruiken crasht de spel weer Reageren
Crypteq Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 ik dee al handmatig en heb opnieuw gedaan precies zoals de tutorial en nu staat er links onder cleo3.0 of zo en 1 bestand of zo maar nu heb ik weer als ik code typ heb ik het wil ik het gebruiken crasht de spel weer Dan heb je voor die mod een gta sa versie 1.0 nodig... Sommige werken niet met een gedowngrade of met de compact_exe. Reageren
mr073 Geplaatst: 1 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 ik dee al handmatig en heb opnieuw gedaan precies zoals de tutorial en nu staat er links onder cleo3.0 of zo en 1 bestand of zo maar nu heb ik weer als ik code typ heb ik het wil ik het gebruiken crasht de spel weer Dan heb je voor die mod een gta sa versie 1.0 nodig... Sommige werken niet met een gedowngrade of met de compact_exe. Ik heb san andreas niet gedowngrade als ik hem instaleer staat er rechts onder 1.01 Reageren
..::Dracula::.. Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 nee je moet ook bestanden in de Gtasa Map veranderern en cleo_TEXT ofzo ook hebben Alleen als de mod gebruikt maakt van text. verbeter me als ik het fout heb:CLEO is toch alleen een paar bestanden plaatsen?je hoeft toch alleen een paar bestanden in de main map de plaatsen,de map CLEO aan te maken,en daarin de .CLEO bestanden te zetten? Ja, dit klopt ongeveer wel. Alleen zijn bijna alle CLEO mods in de extensie .cs of .cm. ik dacht toch te herinnert dat het .CLEO was,maakt eigelijk niet veel uit btw:P ik dee al handmatig en heb opnieuw gedaan precies zoals de tutorial en nu staat er links onder cleo3.0 of zo en 1 bestand of zo maar nu heb ik weer als ik code typ heb ik het wil ik het gebruiken crasht de spel weer Dan heb je voor die mod een gta sa versie 1.0 nodig... Sommige werken niet met een gedowngrade of met de compact_exe. Ik heb san andreas niet gedowngrade als ik hem instaleer staat er rechts onder 1.01 versie 1.01 is volgens mij nog wel te modden,maar lastig ik raad je aan om te downgraden naar v1 Reageren
Beagle Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Met V1.1 kan je CLEO werkend krijgen, maar daar blijft het bij. Verder kan je niet modden. We raden idd aan om te downgraden. .CLEO zijn plugins voor CLEO, .cs is een CLEO script die je zelf makkelijk kan maken. Bijna alle .CLEO plugins zijn door Seemann geschreven. De .cs kan je zelf schrijven. .cm is een custom mission, deze kan je ook zelf maken maar moeten worden gestart door een .cs script Reageren
mr073 Geplaatst: 1 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 nee je moet ook bestanden in de Gtasa Map veranderern en cleo_TEXT ofzo ook hebben Alleen als de mod gebruikt maakt van text. verbeter me als ik het fout heb:CLEO is toch alleen een paar bestanden plaatsen?je hoeft toch alleen een paar bestanden in de main map de plaatsen,de map CLEO aan te maken,en daarin de .CLEO bestanden te zetten? Ja, dit klopt ongeveer wel. Alleen zijn bijna alle CLEO mods in de extensie .cs of .cm. ik dacht toch te herinnert dat het .CLEO was,maakt eigelijk niet veel uit btw:P ik dee al handmatig en heb opnieuw gedaan precies zoals de tutorial en nu staat er links onder cleo3.0 of zo en 1 bestand of zo maar nu heb ik weer als ik code typ heb ik het wil ik het gebruiken crasht de spel weer Dan heb je voor die mod een gta sa versie 1.0 nodig... Sommige werken niet met een gedowngrade of met de compact_exe. Ik heb san andreas niet gedowngrade als ik hem instaleer staat er rechts onder 1.01 versie 1.01 is volgens mij nog wel te modden,maar lastig ik raad je aan om te downgraden naar v1 maar modden lukt wel ik kan leatherface of bigfoot in het spel zetten en hun zien en als ik gravity gun of een voertuig erin zet en gebruik crasht die Reageren
Beagle Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Probeer toch eens te >downgraden<... Reageren
Timske Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Probeer dit nieuwe progje.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.