Jump to content

Politie skin and fiets

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey There Hai There Ho There

Ik ben mod verslaafd en ben gek op NEDERLAND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dus ik zou graag iets willen hebben, je raadt het al mods

kheb er al een paar maar ik wil er nog meer

1. NL kentekenplaten

2. Politie fiets NL*

3. Meer politie wagens

4. politie helicopter

5. NL politie uniform heb ik gevonden maar die is voor cjs Copilot pak neit die voor vna die lopende agentjes

6. (vul zelf een leuke in)

en kheb ook moeite met het instaleren van snelwegfreak's Dutch ambulance crew skin enig hulp is hierbij welkom

*kheb al iemand gevraagt maar alles is welcome

Greetz

Wesley :cya: :cya: :cya: :cya: :cya: :cya: :cya: :cya:

Bewerkt: door -t.hunder-
Geplaatst:
>Hier< kan je mods zoeken, en >hier< kan je mods aanvragen. Ik denk overigens dat je niet goed gegoogled hebt, want een Nederlands politiepak en Nederlandse politieauto's bestaan al.

NL Politiesirenes

NL Focus (politie)

NL Ambulance

NL politieauto

NL Politie BMW 3

[WIP] NL Politiemotor

NL ambulancebroeders

NL Flitspaal

NL Politiemannen

Wel genoeg voor een tijdje, toch?

bedankt alleen die had ik zelf ook al gevonden en hoopte eigenlijk dat iemand het kan maken en anders mijn llijstje aan gehouden hebben mare kheb al die mods van jouw gedownload baedankt

Geplaatst:

Reken er niet op dat mensen deze mods voor jou gaan maken, het neemt veel tijd weg en is vrij lastig. Je kan beter goed zoeken of ze niet al bestaan, en anders zelf leren te modden en deze mods maken ;)

Ok Handige links of moek op forum kijken

GTAInside.com, GTAGarage.com... Oja, en probeer Google.nl nog eens :)

Bewerkt: door Beagle
Geplaatst:

Het is niet zo makkelijk een echte R* kenteken te maken, aangezien deze werkt met een Paint Shop Pro pallet. Hoe je dit moet maken weet ik niet.

Geplaatst:

Dat heb ik gemerkt, het is erg moeilijk om het nummerbord goed te krijgen.

Grtz RD :cya:

Geplaatst:

Kan iemand mij zo'n textuur van die nummerbord doen ik wil wel eens een nederlands nummerbordje maken.

Truwens dan vragen jullie je natuurlijk af waarom ik om die ummerbord texuur vraag nou dat komt omdat ik geen sa meer heb (cd is geknapt :cry: )

Kan je misschien iets duidelijker zijn? Je wil een Nederlands nummerplaat voor San Andreas terwijl je SA het niet meer doet?

Neej ik wil eens proberen eentje te maken en dan eens laten zien.

Of moet ik daarvoor perse SA hebben ofzo?

Ik heb ook wel eens mods gemaakt voor SA terwijl ik geen cdtje meer had wel een nadeel ik kon het niet uittesten

Bewerkt: door danny18
Geplaatst:

Het is lastig een echte R* nummerplaat te maken. Dit doen ze namelijk met Paint Shop Pro paletten. Hoe je dit maakt weet ik niet. Dit hebben ze gedaan zodat je de nummers & letters op de plaat zelf kan bepalen als ze gemaakt worden. Je kan wel makkelijk een nummerplaat maken, de gewenste auto importeren, je textuur op de nummerplaat mappen, auto exporteren, en TXD maken.

• 6 maanden later...
Geplaatst:
Het is lastig een echte R* nummerplaat te maken. Dit doen ze namelijk met Paint Shop Pro paletten. Hoe je dit maakt weet ik niet. Dit hebben ze gedaan zodat je de nummers & letters op de plaat zelf kan bepalen als ze gemaakt worden. Je kan wel makkelijk een nummerplaat maken, de gewenste auto importeren, je textuur op de nummerplaat mappen, auto exporteren, en TXD maken.

het is niet zo moeilijk als jij zegt hoor het enige is dat je het bij elke auto appart moet bewerken en dat vergt heel erg veel tijd

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...