Vinnie_A Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2009 Help, ik heb gta voor de PC en ik weet niet hoe ik moet aanmelden bij windows live. Ik kan nu dus niet online spelen. Als ik in dat menu doe: deelnemen aan live kom ik op de website van x-box live. plz help me! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2009 Je moet je registreren. Maar dat kan ook via de Site van Xbox. Het is hetzelfde. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinnie_A Geplaatst: 31 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2009 Je moet je registreren. Maar dat kan ook via de Site van Xbox. Het is hetzelfde. Hoe dan? ik heb echt van alles geprobeerd. Kan je misschien een paar stappen opschrijven? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2009 Je moet je registreren. Maar dat kan ook via de Site van Xbox. Het is hetzelfde. Hoe dan? ik heb echt van alles geprobeerd. Kan je misschien een paar stappen opschrijven? Ben je al naar de xbox website geweest? Maar vragen ze je niet normaal om je te registreren tijdens de instalatie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2009 Hiervoor is er speciaal een tut geschreven, als je iets verder had gekeken dan je neus lang was had ook jij >>dit<< gevonden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinnie_A Geplaatst: 1 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2009 Dit heb ik ook gedaan, als ik gta4 opstart dan staat er 'vinnie A heeft zich aangemeld' en druk op home om naar dat menu te gaan. als ik dan op home druk dan staat er gewoon een profiel, met dezelfde stappen die je net had laten zien. (ik kan het spel ook gewoon opslaan) Maar als ik dan met mijn mobieltje naar multyplayer ga, dan staat er: 'you must be connected to windows live' Dus ik vraag me af hoe ik daarbij kom. Ook als ik op home druk dan is er een knop 'deelnemen aan live' als ik daarop druk, dan kom ik op de website van xbox en dan staat rechtsboven mijn profiel, vinnie A. Maar ik heb dus geen flauw idee hoe ik bij windows live kom. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.