Pietje II Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 Type: Signature Stijl: Als het er maar lekker sensueel uitziet Grootte: Maakt niet zoveel uit. Een maat die het beste past, het hoeft niet een geforceerde 500x150px-signature te worden. Afbeelding: http://i40.tinypic.com/2zxxlhy.jpg (afbeelding mag eventueel ook gedraaid worden i.v.m. de breedte van de signature) Tekst: Is niet nodig. Rand: Tsja, geen idee... eentje die natuurlijk een goed contrast of goeie match vormt met de andere kleuren in de afbeelding denk ik... Kleuren: Render (optioneel): - Extra (optioneel): Om die signatures met een schone dame erin te volgen, lijkt het mij ook wel grappig om er zo-een te hebben. Ik heb helaas geen Photoshop en al zou ik 't nu hebben, ik ben helaas een leek op het gebied van graphics. In de signature mogen op zich best effecten zitten - die brushes of zo kunnen op de goede manier meestal wel een sensueel effect geven (wat natuurlijk belangrijk is bij een verleidelijke vrouw). Dus ja. Ik heb er niet echt veel verstand van of zo, maar wie weet wat eruit komt. Many thanks in advance! Reageren
Jorismartens Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 (bewerkt) Ik zal eens proberen. nee, sorry. het lukt niet... Bewerkt: 4 maart 2009 door Jorismartens Reageren
flippie13 Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 (bewerkt) ik zal vanavond eens kijken, maar ik heb wel een progamma voor je! gimp (google het )is een gratis soort van photoshop, slechter dan photoshop, beter dan paint! en gratis EN? was dit wat je bedoelde ? Bewerkt: 4 maart 2009 door flippie13 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.