barman56 Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Geplaatst: 29 april 2005 Telkens als ik probeer om een wav file te importeren komt er een error te staan : I/O error 183.. Ik heb mijn map wel al eraf gehaald van alleen lezen. Maar telkens als ik dna op oke en toepassen druk en het dan weer open staat er toch weer alleen lezen aangevinkt? Reageren
Wauzie Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Geplaatst: 29 april 2005 Dat krijg je waarschijnlijk met de map: Grand Theft Auto Vice City, zet dan alleen lezen af van de audio folder...waarschijnlijk werkt dit wel. Reageren
Ironfist Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Geplaatst: 29 april 2005 I/O is meestal als je vice city nog aanstaat,was dit? Reageren
barman56 Geplaatst: 30 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2005 Nee gta stond niet aan, en met die bij ander mappen doen werkt ook niet:S staat daarna weer gwoon op alleen lezen Reageren
Eclipse Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Geplaatst: 30 april 2005 Zet dan eens bij deze bestanden het alleen lezen uit: gta3.img & gta3.dir. Je kan ze vinden in je models map. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.