fabio000 Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 (bewerkt) Ik heb een site gemaakt voor de hulpeloze modders. Er staat op hoe je backups moet maken, en welke sites goed zijn om van te downloaden. Hij is in het engels en nog niet af. Ik weet niet of ik dat hier moet posten maar anders mag dit best verwijderd worden [Link verwijdert] Bewerkt: 1 februari 2009 door DaBeast
GTA_PEEKCITY Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 Ik heb een site gemaakt voor de hulpeloze modders. Er staat op hoe je backups moet maken, en welke sites goed zijn om van te downloaden. Hij is in het engels en nog niet af. Ik weet niet of ik dat hier moet posten maar anders mag dit best verwijderd worden [Hier dus ook] Okay, dan zal ik de eerste zijn die snel een mod kan posten.
Dieko Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 Ik heb een site gemaakt voor de hulpeloze modders. Er staat op hoe je backups moet maken, en welke sites goed zijn om van te downloaden. Hij is in het engels en nog niet af. Ik weet niet of ik dat hier moet posten maar anders mag dit best verwijderd worden [En hier] Mooie site maar helaas ben ik bang dat er op dit topic een slotje komt. Omdat geen reclame is toegestaan op het forum.
Beagle Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 (bewerkt) Ik ben bang dat jou site niet helemaal klopt... You have to download a patch first before you can start modding, This is the patch. Dit klopt al niet. Je hoeft niet altijd je spel te downgraden, alleen als je V2 hebt. Dat kan je zien door middel van >deze< tutorial. Verder zie ik het nut niet van je website. De enige werkende links zijn "GTA IV (difficult)" en "San Andreas (easiest)". Er zit niet verschil tussen de moeilijkheidsgraad. Alle andere GTA series werken niet. En dan zijn alle pagina's van IV en SA hetzelfde, met de link van de knop na: Je geeft een link naar een category van een bekende moddingsite. Het enige wat er dus aan je site te zien is, is de doorlinkwebsite waar je naartoe linkt. Ik zie het nut dus absoluut niet... Ik wil je niet afkraken, maar we hebben hier een heel behulpzaam GTAForum... Bewerkt: 31 januari 2009 door Beagle
DaBeast Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Leuke site, helaas mag er geen reclame gemaakt worden op GTAGames/Forum.Slotje dus..
Recommended Posts