Jump to content

Ipod Nano


GTA Haas

Recommended Posts

Beste GTAForum Leden,

Ik heb jaren geleden een Ipod Nano gekocht, en nu heb ik 'm maar weer eens uit de kast gehaald. Maar hoe moet ik van mijn Ipod liedjes eraf halen? En hoe zet ik ze erop? Heb wel een USB-stick bij de Ipod bijgekregen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hier heb je ITunes voor nodig. DIt is een programma van Apple waarmee je erg gemakkelijk je muziek van je IPod af kan halen en er nieuwe opzetten. Voor vragen over ITunes, vraag maar raak. ;)

Is het gratis? :)

Dat is gratis en legaal te downloaden op de link die ik je gaf. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hier heb je ITunes voor nodig. DIt is een programma van Apple waarmee je erg gemakkelijk je muziek van je IPod af kan halen en er nieuwe opzetten. Voor vragen over ITunes, vraag maar raak. ;)

Is het gratis? :)

Dat is gratis en legaal te downloaden op de link die ik je gaf. ;)

Zijn de liedjes ook gratis te downloaden? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Liedjes zijn nooit gratis te krijgen op de manier hoe het zou moeten (Zie: Legaal!). >>> Door Jowx: Verwijderd. Niet over zulke programma's praten s.v.p. <<<

Maar via iTunes en andere legale methodes zul je er helaas voor moeten betalen. Zo'n euro per liedje.

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer, het is moeilijk om liedjes te vinden van goede kwaliteit. Maar met wat doorzoeken kom je ver, bedankt. ;)

Gewoon kopen, dan heb je altijd goede kwaliteit. Tenzij je een slechte muzieksmaak hebt, maar dat terzijde.

Slotje

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...