bert.b Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 hoi is het mogelijk om zelf codes te maken.zoja wil me vertellen hoe. alvast bedankt. Reageren
Timske Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 Met cleo. Oftewel .scm scripten zonder een nieuwe savegame te starten. En volgens mij stond er op GTAinside een progje voor cheats te maken. Reageren
Beagle Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 hoiis het mogelijk om zelf codes te maken.zoja wil me vertellen hoe. alvast bedankt. Ja, het is mogelijk zelf cheats te maken. Ik neem aan dat je de cheats bedoeld dat je iets intypt en dan iets gebeurt? Dit is vrij simpel, maar dit moet in CLEO. Het is alleen mogelijk in CLEO, anders moet je héél ingewikkeld doen. Als je het graag wil leren wil ik wel een tutorial schrijven Reageren
bert.b Geplaatst: 1 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 ik wil het graag leren . Reageren
Beagle Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 ik wil het graag leren . Ik zal kijken of ik een kleine tutorial erover kan schrijven Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.