Jump to content

Burger Shot EE


Gta Bram

Recommended Posts

Ik heb denk ik een Easter Egg gevonden. Het is een kleine, maar dat maakt niet uit.

Ik liep laatst bij de Burger Shot (Maakt niet uit welke) en dan staan er borden met menu's. Er staan borden met gewoon plaatjes van burger menu's erop. Onder zo'n plaatje van een burger staat ongeveer dit:

Je kan doodgaan van deze burger, maar wij zijn niet verantwoordelijk. Maar dan in het engels natuurlijk.

Ik heb nog geen screen en ik weet ook nog niet zo zeker of dat gaat lukken, omdat de letters erg klein en onduidelijk zijn. Jullie moeten zelf even gaan kijken bij welke Burger Shot dan ook.

Mvg,

Gta Bram

Link to comment
Delen op andere websites

Het bewijs ben je nu nog even zelf ^_^

Ik zei al dat de letters klein en onduidelijk waren, dus als ik een screen zou maken, zou je niets zien.

Kijk de volgende keer als je langs de Burger Shot komt gewoon eventjes onder zo'n bord, dan zul je zien dat het waar is wat ik zeg. Dan zie je ook meteen dat een screen vrijwel onmogelijk is met een digitale camera.

Groeten

Link to comment
Delen op andere websites

Is goed. Dat zal nog wel ff duren. Mijn GTA IV is stuk. Dinsgag komt mijn broer kijken/maken.

Ow jammer.. Over die screen, ik zal kijken wat ik kan doen, maar als het te onduidelijk is, zul je toch zelf even langs moeten gaan. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

*bump*

Ik heb eens gekeken, en het staat er wel degelijk (goed kijken, het staat in de groen omlijnde gebieden (het staat op 2 plaatsen)):

idhr8l.png

Er staat: This burger may kill you! We can't be held responsible.

Bewerkt: door Donald F. Duck
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...