TommieguN Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Geplaatst: 29 april 2005 (tunings) MOD voor Grand Theft Auto San Andreas PC. Ikzelf heb niet echt veel moddingervaring, alhoewel ik een boek heb hoe je totaal nieuwe games, dus ook zelfs compleet nieuwe voertuigen kan maken. Ik ben in het boek pas bij de voorbereidingen, maar het komt nog wel. Als alles doorgaat begin ik ongeveer over een maand, in verband met mijn examens die op 24 mei beginnen. Reageren
TommieguN Geplaatst: 30 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2005 Iemand zin om mee te doen. Zo ja Naam Ervaring Motivatie Beschikbaarheid(dus hoe lang wil en kan je er aan werken) Als je zin hebt mee te doen kan je de gegevens invullen, natuurlijk is San Andreas nog niet beschikbaar voor de PC, maar als het uitkomt, kunnen we er aan beginnen. Ik wil sowieso pas midden of eind juni beginnen, want dan zijn mn examens afgelopen, ook vind ik sociaal contact veel belangerlijker dan deze MOD, ik zeg niet dat ik mn best er niet voor gaat doen, maar het wordt niet het belangrijkste wat op mijn te doen lijstje staat. Voor nu kunnen we ons orienteren, wat in de MOD komt. Zelf wil ik dit, en als leider van deze MOD heb ik de meeste zeggenschap erover. //////////// Wat komt erin ---------------- - Totale voertuig modificatie, elke, of het grootste gedeelte in iedergeval, aan het visueel veranderen van de voertuigen. Ook gaan we de autos afleiden van bestaande autos. Een voorbeeld in plaats van de Admiral (Mercedes Benz 280 SE) in plaats van de Club (89 Volkswagen Golf) - Beter ingerichte huizen. - Andere wapens Nog suggesties Plaats het hier Reageren
X-Zero Geplaatst: 3 mei 2005 Rapport Geplaatst: 3 mei 2005 (bewerkt) je moet nadenken dat de gasten die kunnen modden.met GTI bezig zijn. plus dat er 200 voertuigen inzitten,en kun jij modden?,het kan ook zijn dat jij zoals wil gewoon moderater wilt worden,en zelf niks doen. en beter ingerichte huizen dat is aardig lastig. Zelf wil ik dit, en als leider van deze MOD heb ik de meeste zeggenschap erover als jij de eerste maanden en de meeste tijd niet aan jouw mod gebruikt vind ik dat jij ook niet dat jij de big leader mag worden.alleen omdat jij een boekje hebt,ik wens je veel suc6 maar ik denk dat dit niet doorgaat. Bewerkt: 3 mei 2005 door X-Zero Reageren
Simsfan88 Geplaatst: 3 mei 2005 Rapport Geplaatst: 3 mei 2005 Er wordt al gewerkt aan een San Andreas mod voor de PC genaamd: GTI. Helaas, je bent dus niet de eerste Reageren
Trax Geplaatst: 3 mei 2005 Rapport Geplaatst: 3 mei 2005 Er wordt al gewerkt aan een San Andreas mod voor de PC genaamd: GTI. Helaas, je bent dus niet de eerste Huh, waar heb jij het nou weer over? GTI heeft niks met San Andreas te maken ... Reageren
Simsfan88 Geplaatst: 3 mei 2005 Rapport Geplaatst: 3 mei 2005 Er wordt al gewerkt aan een San Andreas mod voor de PC genaamd: GTI. Helaas, je bent dus niet de eerste Huh, waar heb jij het nou weer over? GTI heeft niks met San Andreas te maken ... GTI is voor GTA San Andreas.... toch :unsure: ? Reageren
Trax Geplaatst: 3 mei 2005 Rapport Geplaatst: 3 mei 2005 Er wordt al gewerkt aan een San Andreas mod voor de PC genaamd: GTI. Helaas, je bent dus niet de eerste Huh, waar heb jij het nou weer over? GTI heeft niks met San Andreas te maken ... GTI is voor GTA San Andreas.... toch :unsure: ? Hoe kan je nou een mod maken voor iets dat er nog niet is? Reageren
PatrickW Geplaatst: 3 mei 2005 Rapport Geplaatst: 3 mei 2005 Op dit moment wordt GTI inderdaad op VC gebouwd, maar wel met de bedoeling om hem om te zetten naar SA, zodra de tooling en kennis daarvoor beschikbaar zijn. @TommieGun: Dus omdat jij een boek hebt, waar je nog aan moet beginnen, over hoe je een spel kunt maken, denk je GTASA te kunnen modden? Ga je dan ook het grote GTA SA modding boek kopen ? Reageren
Eclipse Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 Ga je dan ook het grote GTA SA modding boek kopen ? WTF, bestaat dat ook al. :lol: Reageren
TommieguN Geplaatst: 4 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 Op dit moment wordt GTI inderdaad op VC gebouwd, maar wel met de bedoeling om hem om te zetten naar SA, zodra de tooling en kennis daarvoor beschikbaar zijn.@TommieGun: Dus omdat jij een boek hebt, waar je nog aan moet beginnen, over hoe je een spel kunt maken, denk je GTASA te kunnen modden? Ga je dan ook het grote GTA SA modding boek kopen ? Ach het is een idee. Als iedereen met GTI bezig is, dan kan het inderdaad maar beter niet doorgaan. Slot. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 Zoals iedereen al zegt, bijna elke modder is met GTI bezig. Ik denk dat je beter kan wachten hiermee tot GTI klaar is . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.