NandroDavids Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 Nog altijd vind ik 't erg spijtig dat zowel GTA LCS en GTA VCS niet op de PC uit zijn gekomen en helaas doen ze 't ook niet op een XBOX 360. Ik zou ze toch wel erg graag willen spelen, want nog altijd heb ik het gevoel dat elke Grand Theft Auto de moeite waard is, mits het niet teveel gaat kosten natuurlijk. En daar ligt hier een beetje het probleem: De games kosten per stuk € 15, maar om nu nog een PS2 aan te schaffen gaat me € 70 kosten en een totaalbedrag van € 100 voor 2 vrij oude games gaat me toch wel redelijk ver. Bij deze dus een oproep aan een ieder die LCS en/of VCS heeft gespeeld: Zijn ze zodanig de moeite waard dat het te overwegen valt om zo'n bedrag ervoor uit te gaan geven? Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 (bewerkt) Ik heb zelf VCS en het is leuk, maar niet genoeg om echt zoveel geld voor neer te leggen. Als je vaak lang weg bent is een psp kopen met de gta's misschien ook een goed idee. Want de kwaliteit van de gta's op de ps2 is ongeveer gelijk aan die op de psp. (het verschil is bijna niet te merken) Dan hoef je ook niet steeds de kabels te vervangen als je op je 360 en dan weer gta VCS/LCS wilt spelen. Bewerkt: 31 januari 2009 door warrock_123_321 Reageren
PSP-Keeper Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 Vind de games bij de PSP passen, aangezien de hoofd, en zij missies niet erg uitgebreid zijn. Game is niet super, wel vermakelijk om snel ff te spelen op bijv. je PSP. Ikzelf heb LCS en VCS op de PSP, en ik hád VCS op de PS2. Vond het wel leuk om even uit te spelen. Nadat ik het uitgespeeld had (PS2 versie) raakte ik de game niet meer aan. Dus het is niet echt de moeite waard. Wél als je het nooit eerder op de PSP hebt gespeeld, natuurlijk Reageren
MrKooKie Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 Je kunt VCS en LCS zien als wat de "Lost and Damned Content" is voor GTA IV, alleen dan voor GTA Vice City en GTA III, vrijwel alles is nog hetzelfde, alleen andere verhaallijn. Bovendien vindt ik beide games de moeite waard. Misschien dat je ergens op internet een 2de hands PS2 kan kopen? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 31 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 Je kunt VCS en LCS zien als wat de "Lost and Damned Content" is voor GTA IV, alleen dan voor GTA Vice City en GTA III, vrijwel alles is nog hetzelfde, alleen andere verhaallijn. Bovendien vindt ik beide games de moeite waard. Misschien dat je ergens op internet een 2de hands PS2 kan kopen? Uiteraard ga ik voor een tweedehands PS2, liefst nog met LCS en VCS erbij, maar ja, vind zoiets maar eens met ook nog eens een redelijk betrouwbare advertentie. Maar heb ook al wel een tweedehands PS2 gezien bij een gameshop hier in de buurt, dus dat zal 't probleem niet echt zijn. Het gaat mij er meer om of de 2 games echt zodanig de moeite waard zijn dat ik er € 100 voor neer ga tellen. Want GTA IV is me best wel tegengevallen na het uitspelen van de storyline: Ik had niet zoals bij III, VC en SA het goede gevoel erover en zin om nog vol voor de 100 % te gaan. Reageren
PSP-Keeper Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 Datzelfde gevoel had ik ook bij GTA IV, en ik kan je verzekeren dat datzelfde gevoel terug zal komen bij LCS en VCS. Als je de Storyline hebt uitgespeeld, zul je d'r niet zoveel meer mee gaan doen. Wél als je een PSP hebt, maar dat is een hele andere geval, want op de PSP speelt het in ieder geval wat beter, aangezien het voor de PSP is ontworpen (Zie missieduur). En € 100 euro neertellen voor een PS2 alleen voor die 2 spellen? Ik zou het niet doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.