Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

wat download photoshop wat is het verschil??

tussen dit:

Corel%20Paint%20Shop%20Pro%20Photo%20XI%20(11.11)%20(Portable).jpg

En Photoshop??

Ik heb dit laast gekocht dus..

Edit Ik heb weer een een af

Sige2.jpg

Bewerkt: door sns
Geplaatst:
wat download photoshop wat is het verschil??

tussen dit:

Corel%20Paint%20Shop%20Pro%20Photo%20XI%20(11.11)%20(Portable).jpg

En Photoshop??

Ik heb dit laast gekocht dus..

Photoshop is velen maar dan ook echt heel veel beter dan Paint Shop Pro (PSP). Dit omdat je minder functies hebt en het is op dit moment weer net alsof je dingen erop hebt geplakts.

AZcopy.jpg

Sige2.jpg

Ik vind die bovenste van AZ een beetje een rip-off. Je gebruikt een plaatje van hun en plakt er je naam bij en strijkt met de eer. Tenminste zo komt het over op het publiek. Probeer eens meer te doen dan alleen een bestaand plaatje iets te bewerken door er een tekstje op te zetten. Ik weet niet wat je wel kunt in PSP dus haal het uiterlijke eruit zou ik zegeen

Geplaatst:

Oke miss klopt het wel van PSP.

Maar die plaatjes heb ik zelf gemaakt je kan met PSP letters maken en in elkaar plaatsen snapt u?

En de Achter Grond Kan je Maken Met Een tool dat je je plaatje aanklikt en dan je kleur kiest en je kleau waar die moet eindigen dus bijv red0 blue 0 green 0 en dan waar de kleur moet eindigen red 87 blue 88 green 86 en dan maakt hij hem uit zich zelf en dan wat je zegt text erin stoppen.

;)

Geplaatst:
Oke miss klopt het wel van PSP.

Maar die plaatjes heb ik zelf gemaakt je kan met PSP letters maken en in elkaar plaatsen snapt u?

En de Achter Grond Kan je Maken Met Een tool dat je je plaatje aanklikt en dan je kleur kiest en je kleau waar die moet eindigen dus bijv red0 blue 0 green 0 en dan waar de kleur moet eindigen red 87 blue 88 green 86 en dan maakt hij hem uit zich zelf en dan wat je zegt text erin stoppen.

;)

Snap ik... Maar je hebt precies het AZ Logo... En daar staan copyrights op. En dus is het nu een soortvan rippen. Zelf gemaakt of niet maar het logo is van AZ. En ik weet zeker dat dit niet zelf gemaakt is. Ik spreek nu over de bovenste.

Geplaatst: (bewerkt)

Maar ik kan je wel laten zien die achter grond kleurtjes enz.

Als je wil ik kan laten zien dat ik hem heb gemaakt want ik doe ook tegen woordig die ik op IExplore zet copy noemen snapt u?

Edit: Ik heb wel afgeken van az logo ja maar anders kan ik hem ook niet namaken maar als u hem niet mooi vind dan haal ik hem voor u eraf.

Bewerkt: door sns

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...