dudedude Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Geplaatst: 29 april 2005 k heb een probleem met een download link want ik wil deze link downloaden om hem in msn plus als geluidsbestand af te spelen naar andere mensen, maar als ik hem heb gedownload en mp3 gemaakt heb dan kan ie hem niet afspelen want dan is er een extensie probleem ofzoiets. ps: als er geen oplossing voor is kunnen jullie dan uitleggen hoe je een stukje uit een liedje kan knippen en opslaan Reageren
zupadomien Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Geplaatst: 29 april 2005 er staat 23 euro en ..... volgens mij moet je het kopen en dan krijg je die wel maar ik ben er wel niet zeker van Reageren
Mr.Yo Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Geplaatst: 29 april 2005 Je moet het kopen. Daarvoor laten ze je een minuut van het liedje horen. Reageren
BrokenTable Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Geplaatst: 30 april 2005 In deze podcast wordt uitgelegd hoe podcasting werkt (heeft hier verder niets mee te maken), maar daarin wordt een programma genoemd waarmee je ieder geluid wat op je PC afgespeeld wordt kunt opnemen. Zo kun je dus ook streming-audio opnemen (zijn vast ook andere oplossingen voor). Let wel: voor het opslaan van een herkenbaar audiostuk van internet is vanwege het auteursrecht een bijdrage aan Buma/Stemra verschuldigd. Reageren
dudedude Geplaatst: 30 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2005 In deze podcast wordt uitgelegd hoe podcasting werkt (heeft hier verder niets mee te maken), maar daarin wordt een programma genoemd waarmee je ieder geluid wat op je PC afgespeeld wordt kunt opnemen.Zo kun je dus ook streming-audio opnemen (zijn vast ook andere oplossingen voor). Let wel: voor het opslaan van een herkenbaar audiostuk van internet is vanwege het auteursrecht een bijdrage aan Buma/Stemra verschuldigd. ik snap het nog niet zo goed en ik heb geen microfoon Je moet het kopen.Daarvoor laten ze je een minuut van het liedje horen. Dat weet ik maar ik wil alleen dat stukje uit het liedje Reageren
BrokenTable Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Geplaatst: 30 april 2005 ik snap het nog niet zo goed en ik heb geen microfoon Je hebt geen microfoon nodig. Ik weet de naam van dat programma niet, anders had ik je dat gegevn. Maar de programma wordt in die podcast genoemd en dat moet je even zoeken. Dat weet ik maar ik wil alleen dat stukje uit het liedje Ook daar moet je rechten over betalen. De enige reden dat ik het neer zet is dat ik vertel hoe je het legaal dient te doen. Dat je het niet legaal zal doen is jouw verantwoording :-) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.