dn_mathias Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 Bij de missie T-Bone Mendez hoe pak je dat paketje van die motor want ik probeerde het altijd met een drive-by Alvast bedankt! Reageren
MartyCeha Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 Dat staat er bij als het goed is... je krijgt er een berichtje van. Standaard is het je linker ctrl-knop. Reageren
dn_mathias Geplaatst: 31 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 Ok bedankt het werkt niet want dan doe ik drive-by Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 het werkt niet want dan doe ik drive-by Dat is logisch want dat is dezelfde knop. De truc is dat je vlak achter (iets schuin er achter) die motorrijder aan moet rijden en dan pas die knop gebruiken. Je zal dan niet schieten maar het pakketje van de achterkant van die motor af vissen. Bekijk zo nodig maar eens dit filmpje: Reageren
The Hulk Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Ik had hem gewoon gedaan dor een drive-by uit te voeren op de motorrijders. Zo kan je hem ook doen gewoon goed rijden en dan een drive-by doen. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Ik deed ook een drive-by en daarmee vielen de Motorrijders van hun motor. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.