Jump to content

GTA IV-MP


erwinsteen

Recommended Posts

Hallo iedereen, ik ben nieuw op dit forum.

Maar ik wil graag iets vragen aan jullie ik zoek al een tijdje naar dit antwoord, dit gaat even over het online spelen.

Voor de mensen die GTA-IV kopen voor de PC hebben natuurlijk een product key zodat ze mooi online kunnen spelen, sommigen hebben het op consoles nou dat is al helemaal mooi daar kun je gelijk beginnen ;)

Maar soms gebruiken mensen met de gekraakte GTA-IV versie het zo genaamde "hamachi" programma

(als je wilt weten wat het programma is en wat het precies doet kun je op google in tikken en heb je gelijk een uitleg) maar hamachi is een prut programma, zeker omdat je maar 25 ping mag hebben anders kun je niet goed online spelen met dat programma dat lagt TE veel :puh:

Nou kom ik even naar m'n vraag; Er is al een GTA-San Andreas multiplayer mod genaamd [sA-MP] nou vroeg ik me af of die mensen ook bezig zijn met een versie voor GTA-IV [GTA IV-MP]?

Als iemand me een nuttig antwoord kan geven zou ik dat fijn vinden, ik HOOP namelijk echt dat het uitkomt :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, maar het kan ook gespeculeer zijn over een MP versie van IV met normale dedicated servers en dergelijke. Ik wil je graag meer vertellen over de gang van zaken binnen het VC-MP/SA-MP team over IV.

Maar jammer genoeg is de site waar mijn mogelijke outside en inside bronnen offline en is de meest actieve daarvan weg van het internet omdat hij zijn huur nauwelijks kan betalen.

Ajuus.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...