Lantyz Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 De campagneronde van de Achtste Corporation Verkiezing is zojuist van start gegaan. Omdat er momenteel maar twee corporations zijn, bestaat deze verkiezing alleen uit de campagneronde en één stemronde waarin de beste gang gekozen wordt. De winnende gang wordt direct corporation. De precieze gang van zaken vind je in het aankondigingstopic. De stembus is open vanaf 7 tot 14 februari. De komende week kunnen de gangs hun imago opvijzelen om zoveel mogelijk stemmen binnen te halen. Gangs, succes! Reageren
2fast{0} Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 Nog een tijdje safe dus, voor de gans veel succes om de nieuwe Corporation plek in ontvangst te nemen! Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 Ik wens ook iedereen veel succes. Reageren
Jowx Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 Geniale timing. Namens The Oceans veel succes voor alle gangs in deze hevige strijd! Reageren
Basssss Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 Eindelijk. Ik wens namens de Covesight Community alle gangs enorm veel succes en moge de beste winnen. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 Nou nou Basssss, ik ben hier degene die dat mag heh! Dus ik zou zeggen, namens de Covesight Community, wens ik alle gangs sterkte bij de verkiezingen! Reageren
Lantyz Geplaatst: 31 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 Geniale timing. Nietwaar? Reageren
Basssss Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 Nou nou Basssss, ik ben hier degene die dat mag heh!Dus ik zou zeggen, namens de Covesight Community, wens ik alle gangs sterkte bij de verkiezingen! Jij zei zelf dat we evenveel macht hadden... Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 Nou nou Basssss, ik ben hier degene die dat mag heh!Dus ik zou zeggen, namens de Covesight Community, wens ik alle gangs sterkte bij de verkiezingen! Jij zei zelf dat we evenveel macht hadden... De strijd om de macht begint hier al, het gaat er hard aan toe. Reageren
Basssss Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 Nou nou Basssss, ik ben hier degene die dat mag heh!Dus ik zou zeggen, namens de Covesight Community, wens ik alle gangs sterkte bij de verkiezingen! Jij zei zelf dat we evenveel macht hadden... De strijd om de macht begint hier al, het gaat er hard aan toe. En dan hebben de andere gangs nog niet eens meegestreden. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 Nou nou Basssss, ik ben hier degene die dat mag heh!Dus ik zou zeggen, namens de Covesight Community, wens ik alle gangs sterkte bij de verkiezingen! Jij zei zelf dat we evenveel macht hadden... De strijd om de macht begint hier al, het gaat er hard aan toe. En dan hebben de andere gangs nog niet eens meegestreden. Moet je kijken hoe snel het gaat. Reageren
Basssss Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 Nou nou Basssss, ik ben hier degene die dat mag heh!Dus ik zou zeggen, namens de Covesight Community, wens ik alle gangs sterkte bij de verkiezingen! Jij zei zelf dat we evenveel macht hadden... De strijd om de macht begint hier al, het gaat er hard aan toe. En dan hebben de andere gangs nog niet eens meegestreden. Moet je kijken hoe snel het gaat. Wij zijn gewoon goed! Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 Nou nou Basssss, ik ben hier degene die dat mag heh!Dus ik zou zeggen, namens de Covesight Community, wens ik alle gangs sterkte bij de verkiezingen! Jij zei zelf dat we evenveel macht hadden... De strijd om de macht begint hier al, het gaat er hard aan toe. En dan hebben de andere gangs nog niet eens meegestreden. Moet je kijken hoe snel het gaat. Wij zijn gewoon goed! Als het zo doorgaat winnen jullie dit op jullie tenen. Reageren
Basssss Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 (bewerkt) [...] Als het zo doorgaat winnen jullie dit op jullie tenen. Ik heb zo'n gevoel dat de crew niet blij is met dit gespam... Bewerkt: 31 januari 2009 door Basssss Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 [...] Als het zo doorgaat winnen jullie dit op jullie tenen. Ik heb zo'n gevoel dat de crew niet blij is met dit gespam... Mijn laatste keer dat ik succes wens en dan stoppen we er maar weer mee. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.