ajaxcied Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2009 hallo , ik heb sinds kort gta 4 op me pc, als ik wil gaan beginnen met spelen doet alles het perfect ,maar na 40 sec ofzo begint me beeld heen en weer te bewegen:S, na een tijdje is me beeld weer normaal en dan begint het weer te bewegen zo gaat het de heletijd door, is echt super irritant. wie kan mij helpen? word er nou echt langzamerhand super gek van. mvg danny Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2009 Volgens mij heb je een illegale versie van GTA IV, niet? Dan moet je gewoon even in de winkel GTA IV kopen en het probleem moet opgelost zijn. Als je toch een legale versie hebt, mijn excuses. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ajaxcied Geplaatst: 1 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2009 ja ik heb hem illegaal gedownload , maar is er echt niks aan dat probleem te doen dan ? mvg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2009 ja ik heb hem illegaal gedownload , maar is er echt niks aan dat probleem te doen dan ? mvg Neen, je zal hem echt in de winkel moeten kopen. Het geld is het echt wel waard hoor... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ajaxcied Geplaatst: 1 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2009 okee jmmr:( Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kevinkrs Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2009 Ja dan heb je hem inderdaad illegaal. MAAR, ik heb een no cd crack waar je er geen last van heb. Ik geef hem alleen niet vrij . Ik heb hem namelijk zelf wel legaal. Alleen het cd er elkekeer instoppen is redelijk irritant. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2009 Alles wat met een no CD crack of een gedownload exemplaar van IV te maken heeft, mag hier op het forum helemaal niet besproken worden. Dus mogen we je ook niet helpen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.