MegaPilot Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 (bewerkt) Hallo forummertjes. Ik wil deze auto installeren, en dat doe ik aan de hand van deze tutorial. Nou, het lukt me dus voor geen meter. Eigenlijk wel, maar eenmaal ingame crasht m'n SA(en m'n computer) als ik dicht bij de spawnplek van deze auto kom. Ook als ik 'm probeer te spawnen met een Carspawner chrast m'n SA en computer. Het kan onmogelijk aan deze modificatie liggen aangezien hij al 84 000 maal gedownload is. Weet iemand soms wat ik verkeerd doe? Ik doe alles wat er gezegd word in die tutorial, maar het eindigt altijd in een chrash. Alvast bedankt. Mvg, MegaPilot. Bewerkt: 1 februari 2009 door MegaPilot Reageren
Beagle Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Dat is raar. Staat "alleen-lezen" uit op je Rockstar Games map? Heb je je archief gerebuild? Heb je het al eens opnieuw geprobeerd? Heb je V1 (heeft er eigenlijk niks mee te maken, anders zou het bij het laden vast moeten lopen)? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 1 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 (bewerkt) Dat is raar. Staat "alleen-lezen" uit op je Rockstar Games map? Offcourse. Heb je je archief gerebuild? Offcourse. Heb je het al eens opnieuw geprobeerd? Ik ben ermee bezig, maar ik ben zeker dat ik de eerste keer niks fout heb gedaan. Heb je V1 (heeft er eigenlijk niks mee te maken, anders zou het bij het laden vast moeten lopen)? Ik heb V2, maar ik heb natuurlijk al gedowngrade. Bedankt voor je reactie. Edit: Hij blijft crashen. Bewerkt: 1 februari 2009 door MegaPilot Reageren
Beagle Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Werken andere mods wel goed (probeer een andere automod, en je gemodde even orgineel terugzetten)? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 1 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 (bewerkt) Ik wil alleen deze auto installeren, ik ga nu niet een andere auto uitproberen. Ik heb SA nu geherinstalleerd, hopelijk lukt het nu wel. Ik heb alleen een kleine opmerking. Als ik de gta3.img open met de IMG-Tool, dan krijg ik dit scherm: Terwijl ik dit scherm zou moeten krijgen(volgens de tutorial): Ik weet niet of dit verschil uitmaakt. Ik ga nu wat verder proberen. Maar volgens mij klopt de Handling lijnen enzo niet, omdat er soms geen ,0 staat. De volgorde is denk ik ook verkeerd. Maar afgezonderd van dat, zonder dat ik de handling lijnen enzo aanpas, zou hij toch al ingame moeten staan, niet? De eerste en tweede keer dat ik het probeerde heb ik dat met al die lijnen gedaan zonder het aan te passen. Alvast bedankt. Mvg, MP. Edit: Handling lijnen enzo = Stap 8 in die tutorial. Bewerkt: 1 februari 2009 door MegaPilot Reageren
Beagle Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Nee, dat de ene zilver is en de andere blauw, dat de ene andere volgorde heeft en de andere ook, maakt niet uit. De blauwe uit de tutorial heeft denk ik al gemod, want rechtsonder zie ik dat hij meer bestanden in zijn archief heeft staan. Dat terzijde: Ik zou gewoon proberen eerst een andere te doen, misschien werkt die wel. Waar het dan aan zou liggen? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 1 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 (bewerkt) Nee, dat de ene zilver is en de andere blauw, dat de ene andere volgorde heeft en de andere ook, maakt niet uit. De blauwe uit de tutorial heeft denk ik al gemod, want rechtsonder zie ik dat hij meer bestanden in zijn archief heeft staan. Dat terzijde: Ik zou gewoon proberen eerst een andere te doen, misschien werkt die wel. Waar het dan aan zou liggen? Daar doelde ik niet op, ik heb zelf m'n Windows XP skin op grijs gezet. Ik bedoelde de volgorde van bestandjes. Ik ga nu eens een andere, veel lelijkere BMW installeren. Op hoop van zegen. Bedankt voor je reactie. Maar als ik stap 8 niet voltooi, zou de auto dan al ingame staan? P.S.: Als ik 'alleen lezen' uitvink bij de Gta: San Andreas-map, dan zet hij vanzelf er weer een vierkantje in, geen vinkje, maar een vierkantje. Ik druk natuurlijk op 'Toepassen', en daarna op 'Ok', maar hij blijft er zelf een vierkantje in zetten. Bewerkt: 1 februari 2009 door MegaPilot Reageren
Beagle Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 De volgorde maakt niet uit, ga maar eens naar "tools" in de werkbalk, daar kan je de volgorde instellen en kom je waarschijnlijk hetzelfde scherm tegen als de tut Reageren
MegaPilot Geplaatst: 1 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 (bewerkt) De volgorde maakt niet uit, ga maar eens naar "tools" in de werkbalk, daar kan je de volgorde instellen en kom je waarschijnlijk hetzelfde scherm tegen als de tut Mijn scherm blijft verschillen met dat van Flying Dutchman. Maargoed, ik heb met succes deze BMW geïnstalleerd. Alleen een klein probleempje; ik heb een zwakke videokaart, en telkens als ik in de buurt kom van de BMW of als ik hem bestuur gaat m'n SA zéér traag. Het zal dus aan de BMW-modificatie zelf gelegen hebben? Aangezien deze BMW-modificatie (half) werkt. Bedankt voor je reactie. Bewerkt: 1 februari 2009 door MegaPilot Reageren
Beagle Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Ik denk dat de fout het eerst bij jou ligt, want mods worden niet gauw gereleased als ze niet werken. Er is natuurlijk een mogelijkheid dat de mod simpelweg niet goed werkte. Je kan nu altijd nog proberen opnieuw te installeren, maar maak altijd een backup! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 1 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Ik denk dat de fout het eerst bij jou ligt, want mods worden niet gauw gereleased als ze niet werken. Er is natuurlijk een mogelijkheid dat de mod simpelweg niet goed werkte. Je kan nu altijd nog proberen opnieuw te installeren, maar maak altijd een backup! Ik heb een grote Back-up van m'n hele SA-map, wees gerust. Maar heb je voor sommige auto's een goede videokaart nodig? Bedankt voor je reactie. Reageren
Beagle Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Niet om ze te installeren, maar sommige mods kúnnen zo high-poly zijn dat je San Andreas er even wat langzamer van gaat. Maar een slechte videokaart is geen rede dat een mod zomaar vastloopt, terwijl andere het wel gewoon doen. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 1 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 (bewerkt) Niet om ze te installeren, maar sommige mods kúnnen zo high-poly zijn dat je San Andreas er even wat langzamer van gaat. Maar een slechte videokaart is geen rede dat een mod zomaar vastloopt, terwijl andere het wel gewoon doen. Even? Het gaat dan de hele tijd traag. Maar de Lamborghini Murcièlago staat ingame, wat een lekkere bak. Bedankt voor je hulp, ik ben een n00b wat betreft modding. :$ Bewerkt: 1 februari 2009 door MegaPilot Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.