Sniperx Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 (bewerkt) Hey mensen, misschien wel handig om een kleine code te hebben om '2' te gebruiken als vehicle fix. public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { if(newkeys == KEY_SUBMISSION && IsPlayerInAnyVehicle(playerid)==1) { new car = GetPlayerVehicleID(playerid); SetVehicleHealth(car, 1000.0); return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "Your Vehicle has been fixed."); } return 1; } Je post dit helemaal onderaan, dus onder de laatste callback. De KEY_SUBMISSION is '2'. Greetz. Bewerkt: 1 februari 2009 door Sniperx Reageren
Antrex Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 Dit forum board is bedoelt voor als je vragen/problemen hebt met sa:mp, niet voor tips&trucs. Reageren
Timske Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Dit forum board is bedoelt voor als je vragen/problemen hebt met sa:mp, niet voor tips&trucs. Nee hoor.. Hoeft niet persee. Sandra heeft toch ook een tutorial gemaakt. En het heet SA:MP Scripting. Dus je mag ook je scripts showen. Dus het mag wel Reageren
Crusher!! Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 wat vinden jullie van deze? 1keer klikken met de linkermuis knop en je auto word geflipt en gefixt #define COLOR_BASIC 0x0066FFAA new MouseFunction[MAX_PLAYERS]; public OnPlayerConnect(playerid) { MouseFunction[playerid] = 1; return 1; } public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { if ((newkeys & KEY_FIRE)) //repair and flip your vehicle { if(MouseFunction[playerid] == 1) { if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { SetVehicleHealth(GetPlayerVehicleID(playerid),1000.0); SendClientMessage(playerid,COLOR_BASIC,"[Server] your vehilce is fixed/flipped"); // new Float:X,Float:Y,Float:Z,Float:Angle; GetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),X,Y,Z); GetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid),Angle); SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),X,Y,Z+2); SetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid),Angle); } } } return 1; } Reageren
Thinkie Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 wat vinden jullie van deze?1keer klikken met de linkermuis knop en je auto word geflipt en gefixt #define COLOR_BASIC 0x0066FFAA new MouseFunction[MAX_PLAYERS]; public OnPlayerConnect(playerid) { MouseFunction[playerid] = 1; return 1; } public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { if ((newkeys & KEY_FIRE)) //repair and flip your vehicle { if(MouseFunction[playerid] == 1) { if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { SetVehicleHealth(GetPlayerVehicleID(playerid),1000.0); SendClientMessage(playerid,COLOR_BASIC,"[Server] your vehilce is fixed/flipped"); // new Float:X,Float:Y,Float:Z,Float:Angle; GetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),X,Y,Z); GetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid),Angle); SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),X,Y,Z+2); SetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid),Angle); } } } return 1; } waarom gebruik je: if(MouseFunction[playerid] == 1) de variable word nergens veranderd. Reageren
Crusher!! Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 waarom gebruik je: if(MouseFunction[playerid] == 1) de variable word nergens veranderd. boeiend, het werkt tog. Reageren
Big Boss Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 waarom gebruik je: if(MouseFunction[playerid] == 1) de variable word nergens veranderd. boeiend, het werkt tog. Het is onnodige code. Bovendien is het een variabele en slurpt dus geheugen op. Als je een groot script hebt met veel ongebruikte variabelen in, kan dat op den duur traag gaan reageren. Bovendien is de kans op fouten veel groter. Reageren
Crusher!! Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 SRRY , ik had teveel gezopen. hier de code, wat je alles duidelijk maakt (hoop ik) if (strcmp("/CMD", cmdtext, true, 10) == 0) //kon niks anders bedenken. { GameTextForPlayer(playerid,"~w~ /CMD - is now: ~g~ ON",5000,5); MouseFuntion[playerid] = 1); } else { GameTextForPlayer(playerid,"~w~ /CMD - is now: ~r~ OFF",5000,5); MouseFuntion[playerid] = 0); return 1; } als dr fouten in zitten, kan het best, het was even snel uit me hoofd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.