Maxxerd Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 hi, ik heb deze savegame gedownload, maar hoe zet ik hem als save game dat ik die kan spelen? Reageren
.Timothy Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Pak hem eerst uit met WinRAR, of een ander archiveringsprogramma (WinZIP, PowerArchiver) uiteraard. Klik rechts op het bestand en kies 'Uitpakken in...'. Open de map en kopieer het bestand 'GTASAsf*.b'. .b hoeft er niet per se achter te staan, dat kan (afhankelijk van je computer-instellingen). Op de plaats van de asterisk/het sterretje staat een cijfer, variërend van 1 tot en met 8. Kopieer het bestand naar 'Mijn Documenten' -> 'GTA San Andreas User Files'. Vraagt Windows om een bevestiging (wil je hem vervangen, te ja of te nee), kies 'Nee'. Vervang het cijfer naar een ongebruikt cijfer en kopieer het bestand opnieuw. Succes! Reageren
Maxxerd Geplaatst: 1 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Dan krijg ik: "In gta_sa.exe is een fout opgetreden." Reageren
GtaSlave Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 (bewerkt) Dan krijg ik:"In gta_sa.exe is een fout opgetreden." Is de savegame van de zelfde versie van je game?is bijv de savegame van 1.0 en jou sa 1.1? Bewerkt: 1 februari 2009 door GtaSlave Reageren
Maxxerd Geplaatst: 1 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Dan krijg ik:"In gta_sa.exe is een fout opgetreden." Is de savegame van de zelfde versie van je game?is bijv de savegame van 1.0 en jou sa 1.1? Hoe kan ik dat zien? Reageren
Pmixer Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 als je de CD in je pc stopt komt er een scherm van san andreas naar voren met spelen enz. daar rechts onder of links onder ergens als het goed is Reageren
Beagle Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Je kan het nakijken door middel van >deze< tutorial Reageren
Maxxerd Geplaatst: 1 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Hey bedankt, het is gelukt met die tutorial! Reageren
.Timothy Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 Het moge dan wel gelukt wezen, de manier die enkele posts hierboven werd beschreven waren niet correct: die is namelijk voor het modden. Daarnaast maken V1.01 en V1.00 niets uit, want als het goed is zijn je savegames in beide gevallen toch V1. Die zal enkel wijzigen als je andere bestanden erneer zet. Je moet de methode voor de savegames gebruiken, de 'script.img'-methode. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.