WaRioRZ Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 (bewerkt) Hallo mede-forummers. Onlangs ben ik begonnen met de Crytek Sandbox 2 Editor. Hiermee ben ik nu een map aan het maken. Ik wil graag een aantal screenshots laten zien. En dan wil ik graag jullie commentaar. Ook zijn tips en suggesties welkom. Er staan nog maar weinig bomen en planten, maar daar kom ik pas mee als ik de rest klaar heb. Ook heb ik nog niet overal wegen aangelegd. Verder heb ik grote plannen voor mijn map. Allemaal dingen om de speler te vermaken. Dit zijn een aantal dingen die mijn map bevatten: Mijn excuses voor het zwarte vak naast het plaatje zelf. Dit komt omdat ik de screenshot in de editor heb gemaakt. En ik was te lui om dat weg te halen EDIT: Ook zal ik in deze topic, jullie op de hoogte houden van de vorderingen die ik maak. Bewerkt: 1 februari 2009 door WaRioRZ Reageren
Klaasvaak-nl Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 voor zo ver ziet het er goed uit zou zeggen ga zo door. :tu: Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 2 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 (bewerkt) Enkele vorderingen die ik heb gemaakt: Een windmolenpark Kuanti schip, met interieur Vliegdekschip, ook met interieur Verstopte tankopslagplaats Ik ben ook op zoek naar suggesties voor een derde eiland. Ik zal een paar voorbeelden noemen: - Racetrack - Battle Arena - Shark Pit - ?? Ook twijfel ik nog of ik er nu wel, of geen aliens in ga zetten. Bijvoorbeeld een exosuit (een gigantisch spinachtig alien) Er zullen sowieso Koreanen in komen Einde van deze week, verwacht ik weer met een nieuwe update te komen. Nogmaals, suggesties zijn altijd welkom! Bewerkt: 2 februari 2009 door WaRioRZ Reageren
the_dan Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Geplaatst: 4 februari 2009 looks funny make the AMSTERDAM arena ajax ;'( Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 4 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2009 (bewerkt) looks funny make the AMSTERDAM arena ajax ;'( Hmmm, dat is wel een idee (H) maar dat gaat me een HOOP tijd kosten Kzal er ook voor zorgen dat hij verwoestbaar is voor mensen die niet van ajax houden Zelf ben ik er niet fan van EDIT: Heb een pre-made gevonden bij sketchup.google Nu nog zorgen dat hij in crysis kan. Kzal er nog het een en ander aan moeten sleutelen Na proberen blijkt dat hij niet goed werkt. Te veel gedoe. Ik heb een andere arena gebouwd. Er komt zo'n hunter alien in. Dit weekeinde kom ik met nieuwe screenshots. Bewerkt: 9 februari 2009 door WaRioRZ Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 13 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2009 (bewerkt) Ik had gezegd, dat ik met screenshots zou komen. Maar dit is een trailer geworden. Het laat zien wat er tot nu toe al is. Hope y'all like it! Enkele bugs moet ik er nog uithalen. Bijvoorbeeld het correct weergeven van schaduwen op de grond. Bewerkt: 13 februari 2009 door WaRioRZ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.