Jump to content

3ds max 9 doet raar

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal, Ik ben nieuw op dit forum.

ik heb al een paar topic's over modden gelezen en heb toen gmax gedownload.Maar op de forum's gebruikte ze 3ds max, dus heb ik die ook gedownload. Nu heb ik een probleem als ik 3ds max opstart laat het in de vakken waar je de moddelen van alle kanten kan zien oude webpagina's zien die ik daar voor heb geladen. weet iemand wat er aan de hand is?

dit zijn mijn spec's: (hele oude pc(kreeg over 2 weken een nieuwe)) :7

intel pentium 4 1,6 ghz

nvidia geforce 2 mx400

msi 850pro2 moederbord

20gb hdd

windows xp sp3

avast!

Safety.net

alvast bedankt. :cya:

PS: ik heb dyslexie

Geplaatst: (bewerkt)

Welkom op het forum F1Master007!

Ik denk dat ik weet wat dit probleem veroorzaakt.

Je hebt een hele oude videokaart, hij heeft waarschijnlijk 32 of 64 MB ''videogeheugen''.

De kaart is zelfs zo oud dat je hem voor 6 euro op Ebay kunt kopen. :7>>>Ebay<<<

Ook is 3dsmax 9 niet geschikt voor modden, Kam's scripts werken namelijk niet met 3dsmax 9.

Ik raad je aan om 3dsmax 7 of 8 te gebruiken, je kunt hier de trial downloaden: >>>Klik<<<

Je moet 3dsmax7.zip of 3dsmax8.zip kiezen.

Grtz RD :cya:

Bewerkt: door Revolution-Designer
Geplaatst:

Misschien heeft hij de trial wel gedownload, zolang je geen bewijs ervoor hebt mag je hem ook niet beschuldigen van illegaal downloaden.

F1Master007, ik raad je dus aan om op je nieuwe PC te wachten.

Grtz RD :cya:

Geplaatst:

Ligt niet aan zijn video kaart, aangezien ik ooit ben begonnen op een pentium 3 800 Mhz met 16MB video geheugen, en bovendien heeft mijn laptop er ook maar 32, en werkt 3DS Max op bijden computers. Ik heb snel een .bat bestand gemaakt dat de render instellingen verandert van 3DS Max. Het enige wat je hoeft te doen is de render.bat te kopieren/uitpakken naar je 3ds max installatiefolder, waar de EXE staat. Dan moet je de render.bat draaien, en de render instellingen veranderen naar iets wat voor jou werkt (Direct3D is het beste, maar daarvoor moet je wel je Direct X waarschijnlijk voor updaten.) De bat kan je [hier] downloaden.

-DaBeast

Geplaatst:

Dank jullie wel voor de reactie.

ja mijn videokaart is heel oud, maar ik krijg dus een nieuwe pc, dus zoveel haast heeft het nou ook niet.

O ja vergeten het was de trial :duh::7

hij doet het opeens heel vaag, maar nu ik weet dat je hier niet goed mee kan modden download ik de andere versie wel. ik oefen nog wel even op versie 9.

Geplaatst:

Aangezien de oudere trialversies van 3DS Max lastig te vinden zijn post ik even een link: >klik<. 3DS Max 2007 is het meest aangeraden voor modden ;)

>>> Door DaBeast: 2007? :7<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...