Shitfly Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Hey, ik heb sinds een tijdje Gta SA en ik ben nu bij de missie van Mike Toreno (dat je hem moet redden van het vliegveld), als ik dat allemaal gedaan heb en ik rij weg van het vliegveld naar de rode cirkel, verdwijnt hij opeens als ik er vlak bij ben... Ik heb het wel 4 keer opnieuw geprobeerd, ook de dag erna deed hij het niet. Heeft iemand een oplossing? Reageren
gta master 1 Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Heb je mods gebruikt? en wat zijn je specs? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Je hebt twee opties: Engelengeduld .. uiteindelijk verschijnt er een marker bij de Pleasure Domes in Battery Point. Met engelengeduld bedoel ik dat je een x-aantal minuten moet wachten, dit kan 5 minuten zijn maar ook 15 minuten. Rij intussen gewoon rustig richting de Pleasure Domes en haal ondertussen het geld van je Assets op (als je die hebt) of ga langs een aantal van je favoriete wapen-vindplaatsen in San Fierro (als je die hebt). Deze missie spelen zonder de cheat dat je geen wanted level krijgt. Succes Reageren
Luccie1997 Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 Hey, ik heb sinds een tijdje Gta SA en ik ben nu bij de missie van Mike Toreno (dat je hem moet redden van het vliegveld), als ik dat allemaal gedaan heb en ik rij weg van het vliegveld naar de rode cirkel, verdwijnt hij opeens als ik er vlak bij ben...Ik heb het wel 4 keer opnieuw geprobeerd, ook de dag erna deed hij het niet. Heeft iemand een oplossing? Dat heb ik ook. Ik denk dat de oplossing van de man met de afbeelding van de koe het goed heeft Je hebt twee opties: Engelengeduld .. uiteindelijk verschijnt er een marker bij de Pleasure Domes in Battery Point. Met engelengeduld bedoel ik dat je een x-aantal minuten moet wachten, dit kan 5 minuten zijn maar ook 15 minuten. Rij intussen gewoon rustig richting de Pleasure Domes en haal ondertussen het geld van je Assets op (als je die hebt) of ga langs een aantal van je favoriete wapen-vindplaatsen in San Fierro (als je die hebt). Deze missie spelen zonder de cheat dat je geen wanted level krijgt. Succes Het is me net gelukt, Bedankt man!. Enneh, nog bedankt voor het succes! Jij ook succes verder om het uit te spelen . Dus moderator, schakel de cheat van de politie uit en er komt wel 3 sterren Police achter je aan. Kar met je Limo we autobaan op en ridt ernaartoe! Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 Jij ook succes verder om het uit te spelen . Dus moderator, schakel de cheat van de politie uit en er komt wel 3 sterren Police achter je aan.Ik heb het spel al zo vaak uitgespeeld dat ik de tel ben kwijtgeraakt. En cheats gebruik ik al jaren niet meer. Maar bedankt voor de tip. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.