MrKooKie Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Geplaatst: 29 april 2005 Sinds een tijdje heb ik last van het feit dat 'Mijn Assistent' het niet meer doet ik krijg dan links onder in mijn scherm dit te zien javascrip:buddy_pop(); Fout op de pagina. Maar ik wel graag dat hij het doet, heeft iemand misschien tips om het probleem op te lossen. Reageren
Kraay Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Geplaatst: 29 april 2005 heb je geen pop up killer aan staan ofzo? of heeft dat hier niks mee temaken :unsure: bij mij werkt ie nog Reageren
MrKooKie Geplaatst: 29 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2005 Ik heb PopSwatter van MySearch.com alleen die heb ik op 'Disabled' staan :ph34r: Reageren
Trax Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Geplaatst: 29 april 2005 Ik heb ook nergens last van .. :confused: Reageren
BrokenTable Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Geplaatst: 30 april 2005 - Welke browser gebruik je? - Waaorm een mysearch.com toolbar? mysearch.com is een foute site (spyware) - Werken andere site met javascipt wel? (bijv. de X-jes op http://startpagina.nl) Reageren
MrKooKie Geplaatst: 30 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2005 1. Microsoft Internet Explorer 2. I Know maar het gaat niet weg. 3. Bij andere sites staat er vaak bij banner - Deze Pagina kan niet worden weergeven. Ik word er alleen een beetje gek van want met Mijn Assistent kom je heel makkelijk bij de zoekmachine.. Reageren
BrokenTable Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Geplaatst: 30 april 2005 2) met hijackthis ff zoeken op dit forum. Daarmee kun je mysearch.com makkelijk verwijderen (en gelijk nog wat andere spyware) Reageren
MrKooKie Geplaatst: 30 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2005 Okee, hartstikke bedankt! Ik ben er ook achter dat het alleen bij pop-ups is.. Dus ik verwijder hem meteen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.