Jump to content

xploder cheatsaves


cilic

Recommended Posts

Jongens, gaat er vriendelijk aan toe op deze manier.

Misschien begrijpt die jongen wel niets van die engelse uitleg.

Als hij van Engelse uitleg niet veel begrijpt, zal hij van GTA ook wel niet veel begrijpen, wat hem in mijn ogen te jong maakt om dit spel te spelen. Uiteraard is voorgaande zin geen commentaar op de man achter de beginpost, daar ik deze niet ken, maar wel op bovenstaande post.

Link to comment
Delen op andere websites

Moeilijk gedoe hier..

Als iemand weet hoe het werkt kan ie dat toch wel uitleggen. De rest hoeft dat gezeur over zelf zoeken niet te melden. Mensen moeten zelf zoeken zodat onnodige berichten niet geplaatst word. Iemand erop wijzen (30x per topic) dat ie onnodig een bericht plaatst is wel nodig?

Nu kan ik prima engels en die link zegt niks over dat cheatpakket.. Is alleen een walkthrough

zelf ook zitten zoeken op google maar snap dat product ook nog niet helemaal.. Dus stel ik nu opnieuw de vraag.. Iemand hier die weet hoe dat cheatproduct precies werkt?

Link to comment
Delen op andere websites

3/10 GTA spelers in onder de 12. :duh:

Alleen spellen zoals GTA I kan me nog voorstellen. Alleen zoals GTA IV.. niet goed voor de opvoeding. :D

@ Probeer op Google te zoeken. Bijv: Cheatsaves Xploder GTA IV.

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...